Poetsen ging super,hoefjes krabben op 1 hoefje na ook (linksachter issie nogal lomp maargoed daar hebben we vandaag een sterke smid voor

En toen op naar de bak, Andy zou erbij blijven want hij is echt loeisterk en binnen een mum van een seconde was andy pleite.
Stond eerst bij Ydel te kroepel, toen ineens in het zadelhok spullen opbergen..... eeeehh hallooo sta hier met een stuiterend projectiel, kun je misschien heeeeeell even helpen of iig erbij blijven zoals afgesproken?
En voor ik er erg in heb (ik stond er met mn rug naartoe) klimt hij over het bakhek waardoor Cadiz eerst mn nek in springt, vervolgens omdaait en begint te meppen en er daarna vandoorgaat met mij erachteraan (want ik laat niet los)

Oh ff vergeten dattie dat nog niet kent....

Alsjeblief ga lekker zelf met hem lopen........ ik was er alweer klaar mee.
Hij vergeet echt dat het beestje pas 3 daagjes bij ons is en nog niks kent, weet enz enz en het was voor mij de eerste keer dat ik wat met hem deed.
Uiteindelijk heb ik hem wel weer overgepakt en lieppie "braaf" mee, wel 1 brok spanning (was ook de eerste keer in het donker in de bak met enge cadiz-etende schaduwen enzo). Maar stal en halthouden aan de hand op commando gaat al super dus dat blijven we nog maar ff een weekje oefenen en dan zien we wel weer verder.
Op naar de APK-keuring vandaag.