Dagje strand,geslaagd!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Dagje strand,geslaagd!

Bericht door ki-m-m-ie » za 22 dec 2007, 21:56

Vandaag was het dan zover....*o/*
De meeting... :D

Ik moest vanochtend gewoon werken *helaaaass* |( Maar het was niet anders..Ik heb me echt uit de naad gewerkt om alles op tijd af te krijgen. Die paarden waren nog nooit zo snel gestrooid :P Om 11 uur zouden mijn ouders er zijn met de trailer zodat we nog rustig konden laden en alles inpakken. Ik nog niet klaar met me werk om kwart voor 11 dus ik al stressen. Ik wilde Patricia al met zadel op de trailer hebben, want als de de kolder in de kop zag ik mij nou niet kunnen opzadelen O:) Dus ik een meisje van de manege gevraagd of ze les had? nee? mooi! heb je wat te doen?? nee?? mooi! Heb je zin om Patricia te poetsen? Ja! SUPER! :D Ik blij want dan kon ik veder met mijn werk (moest nog hoopjes vegen die bij elkaar waren geblazen, waren er gelukkig niet zoveel) Ben ik net bezig met het 2e hoopje..*TRING,TRING* Ow me moeder..ik dacht nog die zal wel bellen dat ze onderweg zijn naar de manege. uhhmm..Kim hoor ik aan de andere kant van de lijn. ik dacht gelijk *uh-oh*.. De bus heeft een lekke band...we doen er alles aan om optijd te komen! ow okeej noueeehh mam spreek je zo nog wel, moet veder met me werk. Ik balen als een stekker natuurlijk. Alsof de duivel er mee speelt }> (toen we Patricia gingen verhuisen in augustus was de nummerplaat gestolen, wat je er mee moet I DON'T KNOW :P) Het zal eens mee zitten natuurlijk!

om 5 over 11 een telefoontje..de band hebben we opgepompt, hopen dat die houd we gaan nu de trailer halen en dan komen we eraan. Nou gelukkig reed het weer. Half 12 reden we uiteindenlijk weg...En ik weer stressen in die auto en als ze nog maar niet weg zijn want ik wil zo graag mee blablabla je kent het wel. (had natuurlijk geen nummers gevraagd *kan het wel verven, maar blijf blond* O:) )
net over 12e komen we aan rijden zien trailers en 3 fjorden! Ik: YEESSS!!! *o/* ze zijn nog niet weg! ik uitgestapt...SORRY!! we hadden een lekke band. Thank god lag het zadel er al wel op dus hoefde alleen nog maar het hoofstel in te doen, want de rest was al klaar natuurlijk die wilden het strand al op gaan.

Ondanks al het gestress is het zeker een geslaagd dagje geweest! Nieuwe mensen ontmoet, nieuwe fjordjes :D en ik vond het echt heel gezellig..lekker uitwaaien met de gele monsterss :P Yuri en Tries vulden elkaar wel leuk aan..alle 2 lekker hyperdepiep!:P Het was echt super gaaf en echt geweldig om mee te maken!! Het weer hadden we ook echt super mee! En scheen een heerlijk zonnetje en het was niet echt super koud. Ook nog lekker wezen pootjebaden dat was ook leuk. Dacht dat ze het wel koud zouden vinden maar alle 4 de stoere fjorden gingen erin :D *o/* De knappert dat het zijn!!:D
Ik en Patricia hebben het reuze naar ons zin gehad. Ze stond nog na te genieten in haar stalletje :D En ik vind het zeker voor een herhaling vatbaar :D

foto's zie pic's plaza strandrit oostvoorne
Laatst gewijzigd door ki-m-m-ie op za 22 dec 2007, 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
lientje

Bericht door lientje » za 22 dec 2007, 22:04

het was zeker megageslaagd :) en ik vond het heel gezellig dat je erbij was!!

Leuk familie van yuur. de jouwe ging hard maar de mijne nog harder :D geweldig lekker crossiee *o/*

foto's zijn er over 5 minuten!!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » za 22 dec 2007, 22:06

lientje schreef:het was zeker megageslaagd :) en ik vond het heel gezellig dat je erbij was!!

Leuk familie van yuur. de jouwe ging hard maar de mijne nog harder :D geweldig lekker crossiee *o/*

foto's zijn er over 5 minuten!!
hahaha! ja echt he! we gingen echt heel hard!! :P :D

Mooi zo! :D kan ik ze ook zien *o/*
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Charret

Bericht door Charret » za 22 dec 2007, 22:29

Oh ik ben zo jaloers! Baal er echt van dat ik niet mee kon. Maar volgende keer zeker! Moet gewoon!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » zo 23 dec 2007, 09:11

Ja wij vonden het ook echt super! Nan heeft echt genoten. Zometeen even kijken hoe het staat met der beentjes. Altijd spannend na zo'n intensief ritje. Althans voor haar is het intensief, voor de anderen valt het misschien wel mee ;)

Maar idd ik vond het gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » zo 23 dec 2007, 12:02

Het was echt heerlijk op het strand!! Enne volgend jaar neem ik Shadow ook mee hoor!!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 23 dec 2007, 14:19

ik vind het zo jammer dat wij geen vervoer hebben kunnen regelen, het klinkt echt als een super geslaagd dagje :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie