blij met het vriesweer?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Hedwig

Bericht door Hedwig » za 22 dec 2007, 11:18

Het landschap is erg mooi :D
Maar ik ging gisteren rijden op Willy in een binnebak ( manegeles) Jeetje het was een bommetje gewoon. Er vandoor gaan en bokken.
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Esther

Bericht door Esther » za 22 dec 2007, 12:45

Vandaag is het echt prachtig, lekker zonnetje erbij.. Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en heb een buitenritje gemaakt met Tea, de eerste met haar sinds de rampzalige rit met Ellen en Mirjam, hihi..
Het ging wel heel goed, Tea vond het heel erg leuk en gedroeg zich eigenlijk prima. Wel af en toe even klieren, hele enge caravan, maar goed.. Fijne van alleen is dat het niet zo erg is dat Tea de turbo erop zet, hoef er niet om te denken dat Spetter het niet bij kan houden..

Zonder handschoenen, maar het was helemaal niet koud, alleen door het dooien kregen we steeds van dat ijs uit de bomen op ons, we waren wel wit op een gegeven moment..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 22 dec 2007, 14:27

Ja het dooit inmiddels flink dus de blubber zal wel weer bijna tevoorschijn komen op de wei :(
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 22 dec 2007, 16:42

hier zijn gisteren ook foto's gemaakt, moet ze alleen nog ff uploaden. Was wel mooi hoe de manen en de uiteinden van die lange haren wit waren geworden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » za 22 dec 2007, 17:36

Van mij is het ook wel weer genoeg geweest, dat gesleep met water, echt een ellende. De stalbaas geeft de paarden rond 23.00 uur nog een laatste ronde water gelukkig, hij is zelfs zo lief dat ze lekker lauw water krijgen i.p.v. steenkoud ijsblokjes water :)
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » za 22 dec 2007, 18:05

Na mijn val vandaag in een bevroren bak heb ik besloten: nee, niet echt blij met het vriesweer :D
Zorro zijn waterbak ik trouwens ook bevroren geweest de laatste dagen. Maar het is iedereen al opgevallen dat hij graag veel drinkt, dus hij krijgt ook vaak een emmertje voorgeschoteld van stalgenoten..
Mir

Bericht door Mir » za 22 dec 2007, 18:22

Fijn Esther dat het goed ging met Tea, en idd dan in je eentje is wel zo lekker, hoef je even met niemand rekening te houden en kun je haar lekker laten lopen.
Ik heb vandaag even in de bak gereden en dat was op zich best te doen. Geen wilde dingen gedaan maar Oblion der spiertjes zijn weer los.
Vond het landschap vandaag echt schitterend, Sjaak had een fotoshoot met de vrachtwagen en had mazzel met het weer.
Alleen die vallende sneeuw van bomen was niet echt veilig op de weg, voelde de auto gewoon zoeken naar vaste ondergrond...
Vera

Bericht door Vera » zo 23 dec 2007, 07:49

vanmorgen om 7 uur was het hier 4 graden boven nul!
Jammer genoeg is het nu weer snel over om de paarden in het land te laten.
(ik begon net aan het vriesweer te wennen eigenlijk)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » zo 23 dec 2007, 10:01

Het heeft hier zonet alweer geregend :( m'n vriend is in de auto gesprongen,want akes had geen waterdichte deken op.
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
claudia

Bericht door claudia » zo 23 dec 2007, 11:14

Hier is de waterleiding bevroren.
Dus ik loop ook met water te zeulen.

Maar ik zal blij als de vorst uit de grond is, dan kan ik eindelijk weer rijden.

Ik denk nu ook dat ik Alco afmeld voor Wijk bij duurstede. Ik heb er nu 1 1/2 week niets mee kunnen doen en ik moest echt elke dag aan de gang om het te kunnen halen.
Ik denk er nog even over na en wacht even het weer af maar anders wordt het alleen Zortin.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 23 dec 2007, 11:32

Zo hier was het glad vanmorgen! Ik durfde niet eens te gaan fietsen of autorijden, maar gelukkig woon ik op loopafstand van mijn paardjes. Niet dat dat nou zo heel veel veiliger was. Een ijsbaan was er niks bij. Kijk en dat vind ik dan weer niet zo leuk O:)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 23 dec 2007, 11:45

Samantha komt hier net binnen met de waterflesjes van de konijnen, dus wij gaan zo maar eens bij de paarden kijken, ik denk dat we daar ook weer een waterbak vol ijs aan gaan treffen :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Krista

Bericht door Krista » zo 23 dec 2007, 16:22

Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds een week weer kunnen rijden, alleen op de hoefslag maar das beter dan niks. Beetje uitgedraafd that's all... maar het gaat de goede kant op iig!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Annemarie

Bericht door Annemarie » zo 23 dec 2007, 17:20

Ik heb voor het eerst sinds 2 weken ziek zijn weer gereden en het was leuheuk! :D *o/* Nisko is ook zo uberbraaf, stap je zo weer op. We hebben alleen gestapt. De bovenlaag was wel ontdooid, maar hier en daar was het toch een een beetje glibberig. Bovendien waren de paarden soms wat frisjes O:) .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Plaats reactie