hallo, allemaal..ik ben hier nieuw
hallo, allemaal..ik ben hier nieuw
Hallo allemaal,
ik zag zo snel niet iets waarin ik mij kon voorstellen, dus doe ik het bij deze even.
Ik ben dus wendy en ben 28 jaar. Ik heb een fjorden hengst van nu 1,5jaar genaamd Christian, maar wij noemen hem Chris. hij is geboren op 1 juni 2006. Uit moeder Ponderosa en vader Kunar.
Ik reed vroeger altijd op zijn oma erkki, en nadat zij was verkocht heb ik Chris zijn moeder Ponderosa beleerd. Ik ken Ponderosa al van veulen af aan. Heb zelfs haar naam gegeven. Dus het stond voor mij al vast dat ik een veulen van haar wou hebben. Het liefst ook nog een hengst, dus dat kwam heel mooi uit toen dat ook het geval was.
Chris is een hele mooie lieve, en vooral grote vent. zijn vader is ook een behoorlijke knaap. dus dit heeft hij dan ook van hem geerft!
Chris was op de keuring in rolde, toen hij pas 3 maand oud was, KAMPIOEN van de veulens..ohohoh wat was ik trots!!!
Hij is overigens ook zeer braaf. we fietsen al met hem door het verkeer. geen enkel probleem.
al met al een pracht beestje!
groeten wendy
ik zag zo snel niet iets waarin ik mij kon voorstellen, dus doe ik het bij deze even.
Ik ben dus wendy en ben 28 jaar. Ik heb een fjorden hengst van nu 1,5jaar genaamd Christian, maar wij noemen hem Chris. hij is geboren op 1 juni 2006. Uit moeder Ponderosa en vader Kunar.
Ik reed vroeger altijd op zijn oma erkki, en nadat zij was verkocht heb ik Chris zijn moeder Ponderosa beleerd. Ik ken Ponderosa al van veulen af aan. Heb zelfs haar naam gegeven. Dus het stond voor mij al vast dat ik een veulen van haar wou hebben. Het liefst ook nog een hengst, dus dat kwam heel mooi uit toen dat ook het geval was.
Chris is een hele mooie lieve, en vooral grote vent. zijn vader is ook een behoorlijke knaap. dus dit heeft hij dan ook van hem geerft!
Chris was op de keuring in rolde, toen hij pas 3 maand oud was, KAMPIOEN van de veulens..ohohoh wat was ik trots!!!
Hij is overigens ook zeer braaf. we fietsen al met hem door het verkeer. geen enkel probleem.
al met al een pracht beestje!
groeten wendy
Welkom hier! Je kan je bij Fjordenpraat nog net aansluiten in het Jaarlingtopic, voordat we over een dag of 10 verhuizen... 
OIk ben Yvette, 30+ en heb twee fjorden: een 7-jarige merrie Iza en haar 1.5 jarige zoontje Cosimo die net gecastreerd is.
Zien we hier snel foto's van Chris?

OIk ben Yvette, 30+ en heb twee fjorden: een 7-jarige merrie Iza en haar 1.5 jarige zoontje Cosimo die net gecastreerd is.
Zien we hier snel foto's van Chris?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Hoi,welkom hier.
Ik ben janine en ben 29 jaren jong
Ben in het bezit van 2 fjorden;Cindy ook een kunar van nu dus 1,5 en akes een ruin van 3,5 jaar.
Verder rij ik de fjorden op fjordencentrum westerwolde,tevens staat dekhengst Sverre hier ook.
Veel leesplezier hier!!
(ben trouwens nieuwschierig naar wat foto's
)
Ik ben janine en ben 29 jaren jong

Ben in het bezit van 2 fjorden;Cindy ook een kunar van nu dus 1,5 en akes een ruin van 3,5 jaar.
Verder rij ik de fjorden op fjordencentrum westerwolde,tevens staat dekhengst Sverre hier ook.
Veel leesplezier hier!!
(ben trouwens nieuwschierig naar wat foto's

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Welkom hier!! Leuk zeg, maar wat een aparte naam Ponderosa. Ik heb wel eens van haar gehoord, uit een boekje ofzo denk ik..
Ik ben Esther, 24 jaar. Ik heb vier fjordjes, mag het nu nog zeggen..
Jeskim van 18, zij is een Zidar x Damsig, ook is ze op dit moment drachtig van Timor. Ik heb ook haar dochter nog, Bente van 2,5 van Anton.
Dan verder nog Tea, een Halldor x Brusvein, zij is 9 en ook drachtig van Timor. En tot 5 januari ben ik nog eigenaresse van Djinty, de 0,5 jaar oude dochter van Tea. Zij is van de hengst Stedjeblakken. 5 januari gaat zij verhuizen en wordt Katinka hier op het forum haar nieuwe bazin..
Ik ben Esther, 24 jaar. Ik heb vier fjordjes, mag het nu nog zeggen..
Jeskim van 18, zij is een Zidar x Damsig, ook is ze op dit moment drachtig van Timor. Ik heb ook haar dochter nog, Bente van 2,5 van Anton.
Dan verder nog Tea, een Halldor x Brusvein, zij is 9 en ook drachtig van Timor. En tot 5 januari ben ik nog eigenaresse van Djinty, de 0,5 jaar oude dochter van Tea. Zij is van de hengst Stedjeblakken. 5 januari gaat zij verhuizen en wordt Katinka hier op het forum haar nieuwe bazin..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hier kletsen we over onze C-jes:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=22773
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=22773
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Hoi welkom, ik ben Annemarie en heb 2 Fjordjes, Nisko van 14 en Anka van 3. Volgens mij heeft de oma van Chris ooit op manege Nijend gestaan. Daarna heeft Erkki volgens mij een hele poos in Eext gestaan. Maar daar is ze nu weg. Weet niet waar ze heen verkocht is.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Zo, iemand kent erkki?? ze heeft inderdaad op een fjorden manege gestaan, ergens indtrenthe(weet niet meer welke plaats) daarna is ze gekocht door iemand die heel gek met haar was, omdat ze gronische bronchitis had, en kon daar lekker haar gang gaan. ik zou haar zo graag nog eens zien, maar ik weet niet of ze er nog is. ze zo al best oud zijn, en om dat ze niet fit is/was...... Ik heb ongeveer 8 jaar op haar gereden...ze heeft zelfs eens een veulen gekregen die net was geboren toen ik bij de boer kwam, Erkki ging mij aflikken en Ishana(zoals ik het veulen heb genoemd) ging bij mij zoeken naar melk..zo mooi. Helaas is Ishana niet oud geworen, maar 2 week. Erkki en ik hebben veel steun bij elkaar gezocht. Erkki was duidelijk bedroeft dat haar veulentje er niet meer was, en ik was er niet beter op!
dus als iemand weet of ze nog ergens is..??
in het paspoort van Chris, staat erkki onder E-156--- vader Holunder, moeder Wanda
groetjes wendy
dus als iemand weet of ze nog ergens is..??
in het paspoort van Chris, staat erkki onder E-156--- vader Holunder, moeder Wanda
groetjes wendy
Hoi Wendy,
Erkki heeft op Fjordenpaardencentrum Nijend in Anderen (tussen Rolde en Gieten) gestaan. Daarna is ze naar iemand verkocht in Eext. Daar heeft ze een hele poos lekker in een weitje gelopen. Volgens mij heeft diegene ook met haar gemend. Als ik met de bus naar mijn werk ging zag ik Erkki altijd staan. Nisko staat daar in de buurt dus ik kan wel eens vragen of iemand weet waar Erkki heen verkocht is.
Groetjes Annemarie
Erkki heeft op Fjordenpaardencentrum Nijend in Anderen (tussen Rolde en Gieten) gestaan. Daarna is ze naar iemand verkocht in Eext. Daar heeft ze een hele poos lekker in een weitje gelopen. Volgens mij heeft diegene ook met haar gemend. Als ik met de bus naar mijn werk ging zag ik Erkki altijd staan. Nisko staat daar in de buurt dus ik kan wel eens vragen of iemand weet waar Erkki heen verkocht is.
Groetjes Annemarie

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Hai,
Oh dat zal ik geweldig vinden, en idd erkki kon ook voor de kar.
Ik zou haar zo graag eens weerzien, maar ik dacht altijd (afgelopen 2 jaar) dat ze er niet meer zou zijn, het paard waar mijn vriendin altijd op reed, bij dezelfde man, is nu zou oud. Esther is namelijk van dezelfde leeftijd. Erkki en Esther waren zijn eerste paarden.
aangezien zij die bronchitis heeft dacht ik dat zij nu inmiddels niet meer op deze aardbodem zou lopen. maar zie weet? ik hoor het graag.
Chris is in ons leven gekomen omdat ik echt een nakomeling van Erkki wou hebben!
groetjes
Oh dat zal ik geweldig vinden, en idd erkki kon ook voor de kar.
Ik zou haar zo graag eens weerzien, maar ik dacht altijd (afgelopen 2 jaar) dat ze er niet meer zou zijn, het paard waar mijn vriendin altijd op reed, bij dezelfde man, is nu zou oud. Esther is namelijk van dezelfde leeftijd. Erkki en Esther waren zijn eerste paarden.
aangezien zij die bronchitis heeft dacht ik dat zij nu inmiddels niet meer op deze aardbodem zou lopen. maar zie weet? ik hoor het graag.
Chris is in ons leven gekomen omdat ik echt een nakomeling van Erkki wou hebben!
groetjes
- sweetwendy
- marjanschut
Hoi!
Welkom op FW!!
Ik ben Kim, Ik ben 17 jaartjes oud en heb een 12 jarige fjordenmerrie genaamd Patricia.
Laat je snel wat leuke foto's zien van je manneke??
Veel plezier hier op FW!
Welkom op FW!!
Ik ben Kim, Ik ben 17 jaartjes oud en heb een 12 jarige fjordenmerrie genaamd Patricia.
Laat je snel wat leuke foto's zien van je manneke??
Veel plezier hier op FW!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia