Ik ben zondag verhuisd en maandag m,n kabelinternet geregeld en nu gaat het nog 3/4 weken duren voordat ik aangesloten word! Beetje balen dus! Geen tv,radio of internet.
Ik zit in een bejaardewoning met het meest foute bloemetjes behang wat er bestaat en alle bijhorende accesoire's zoals tuinkabouters,kabouterhuisjes en foute schilderijtjes. Maar ach het heb wel wat!
Met Svenna gaat het redelijk, die moet erg wennen aan d'r nieuwe stal, ze gaat nog niet naar buiten omdat ze met z,n allen dan in 1 groot weiland gegooid worden en dat zie ik nog niet zitten. De paddocks zijn nu te slecht namelijk. Ze staat dus 24 uur op stal en met rijden is het een ongeleid projectiel!
Ik hoop dat ze snel wend en anders moet ik toch iets anders bedenken, want vind het wel belangrijk dat ze het goed heb.
Als ik s'avonds naar haar toe ga, ben ik half uur onderweg dus ik wip niet snel even aan om een aai te geven. Vanavond en morgen en overmorgen heb ik koopavond dus Svenna moet het even redden zonder mij en in dr donkere stalletje

Dus tot zo ver mijn verhuizing naar vaste wal vanuit m,n werk!