met of zonder deken
met of zonder deken
Ik heb een fjord en heb hem omdat hij nog niet onderdak kon een regendeken gekocht.
Nu kan hij onderdak, maar heb ik hem een winterdeken gehaald, omdat de overgang dan zo koud is(jaja verwend ding) nu gaat hij in januari naar bart van de berg maar nu lijkt het me voor hem vervelend om steeds met die dekens te gaan slepen voor mijn paard, zal ik hem voor die tijd nog afhalen of zeggen jullie, lekker laten zitten, ben wel benieuwd naar wat jullie hebben...met of zonder deken..
Nu kan hij onderdak, maar heb ik hem een winterdeken gehaald, omdat de overgang dan zo koud is(jaja verwend ding) nu gaat hij in januari naar bart van de berg maar nu lijkt het me voor hem vervelend om steeds met die dekens te gaan slepen voor mijn paard, zal ik hem voor die tijd nog afhalen of zeggen jullie, lekker laten zitten, ben wel benieuwd naar wat jullie hebben...met of zonder deken..
- jezzikaatje
- Contacteer:
Zico had aan het begin van de winter een 0-grams regendeken op, die heb ik een tijdje terug eens afgelaten zodat hij (de deken) echt goed kon drogen.
En daarna eigenlijk niet meer opgedaan
Maakt ook niet veel uit, 0 gram of geen deken op...
Maar, toen was het ook nog helemaal niet koud, 13 graden ofzo.
Vind het heerlijk, m'n paardje dekenloos in de wei!
En daarna eigenlijk niet meer opgedaan

Maar, toen was het ook nog helemaal niet koud, 13 graden ofzo.
Vind het heerlijk, m'n paardje dekenloos in de wei!
Heeft hij dagen nacht dezelfde op, dan maakt het namelijk niet uit hoor, alle paarden bij Bart op stal staan bijna onder een deken, das geen probleem.. Het wordt lastiger als hij om de twee uur een andere deken op moet, hihi..
Anders moet je Bart even bellen, maar ik denk niet dat het een probleem is..
Anders moet je Bart even bellen, maar ik denk niet dat het een probleem is..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
0 grams of geen deken maakt inderdaad weiig uit. Als hij het lekkerder vind zonder deken zou ik hem lekker zonder deken laten staan.
Die van mij staat wel onder dek (325 grams, niet geschoren, maar wel kort in het haar)
Die van mij staat wel onder dek (325 grams, niet geschoren, maar wel kort in het haar)
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia