en banshee wil gewoon heel graag dingen leren, als ze iets niet snapt gaat ze echt van alles proberen, zo lief!

Dan sluit ik wel aan voor een lesjeyvette schreef:Charlie Brown is stoer (en die naam past precies bij hem!)
En Banshee... misschien kan je een keer uitleggen hoe je je paard zo hebt leren bewegen. Ik wil wel een keer een lesje van je
Jemig wat studeer je dan in vredesnaam...Ginny18 schreef:bedanktik zit op een universiteit waar ik maar iets van 10 uur per week school heb, voor de rest heel veel studeren en huiswerk maar dat kan ik overal in plannen.
Ook kan ik niet al te veel doen met charlie want hij is nog jong dus mijn vriend jef, is hem aan het beleren voor de car, dus 2 dagen per week loopt hij met hem in de tuig. 2 dagen per week rijd ik hem en voor de rest loopt hij los buiten of ik longeer hem.
Banshee neemt wel heel veel tijd, meestal 5 dagen rijden een dag vrij en een dag longeren of 2 dagen vrij en 4 dagen rijden.
en missy doe ik niet al te vaak want ik heb een bijrijdster voor haar en zij is niet in volle training want ik rijd geen wedstrijden nu met haar. Mijn vriend helpt onwijs veel op stal, als ik aan het rijden ben doet hij vaak de stallen uitmesten of voer klaar zetten. Ik zou het niet kunnen zonder hem denk ik