Heb je ook foto's van het geheel? Daar ben ik wel benieuwd naar!Orion1996 schreef: Isabel en Spike, lopen bij ons in de manege lessen. Beiden absoluut niet groter dan 1.10m a 1.15m, maar op en top fjord (ook kwa karakter:P)
shetlander in kleur van fjord???
op de bokt wik staan trouwens wel goede uitleggen voor de kleuren en het ontstaan
http://www.bokt.nl/wiki/Grullo#wildkleur_zwart
marieke: creme dun is trouwens als je het genotypisch bekijkt eigenlijk alleen een goede benaming voor een paard met én creme en dun factor. dus dan zou het paardje nog iets lichter uit moeten vallen dan alleen met de dun factor. creme zorgt oa voor valk en palomino
als de pony dan ok dun heeft krijgen ze de leuke wildkleur kenmerken erbij. de benaming creme dun wordt dus eigenlijk altijd verkeerd gebruikt.
uit jasmijn x yvar zou dus een creme dun geboren kunnen worden
http://www.bokt.nl/wiki/Grullo#wildkleur_zwart
marieke: creme dun is trouwens als je het genotypisch bekijkt eigenlijk alleen een goede benaming voor een paard met én creme en dun factor. dus dan zou het paardje nog iets lichter uit moeten vallen dan alleen met de dun factor. creme zorgt oa voor valk en palomino
als de pony dan ok dun heeft krijgen ze de leuke wildkleur kenmerken erbij. de benaming creme dun wordt dus eigenlijk altijd verkeerd gebruikt.
uit jasmijn x yvar zou dus een creme dun geboren kunnen worden
Bij Ijslanders komt het ook voor, heb eens iemand gruwelijk beledigd door te vragen of ze een kruising fjord reedNaisven schreef: Klijntje: het is een kleurslag die voorkomt bij meerdere rassen (en dan verschillende namen heeft), dus geen kruising...

Ctje 

Dan is Yvar volgens mij de enige andere optie of niet?Ydel schreef:van wie dan??fjordido schreef:jasmijn is drachtig![]()
maar helaas niet van teun.. haha.. maar een short kan er nog wel uitkomen
ikke is niet nieuwsgierig

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
lijkt mij wel jaMarijke&Rosco schreef:Dan is Yvar volgens mij de enige andere optie of niet?Ydel schreef: van wie dan??
ikke is niet nieuwsgierig

die heeft dus ook t knopje uitgevonden

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
ow wat zijn ze super gaaaaaaf!!:P
ik wil er ook 1tje:P ik weet alleen niet waar ik hem laten moet. maar ze zijn echt super cool!
ik wil er ook 1tje:P ik weet alleen niet waar ik hem laten moet. maar ze zijn echt super cool!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Ja, dat dacht ik al wel, was alleen even in de war door dat Fjordenkapsel en die 2 manegepony's die 'op&top Fjord' werden genoemdNaisven schreef:Klijntje: het is een kleurslag die voorkomt bij meerdere rassen (en dan verschillende namen heeft), dus geen kruising...

Mogen ze wel naar de keuring met zulke maantjes, of gaan jullie sowieso niet