Buitenrit met Bärbel en Daan

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Wanja

Buitenrit met Bärbel en Daan

Bericht door Wanja » di 04 dec 2007, 10:05

Afgelopen zaterdag zijn Wanja en ik met de trailer naar Bärbel en Daan gereden waar we samen een heerlijke buitenrit hebben gemaakt van bijna 2 uur. Ik op m'n nieuwe zadel, wat overigens heerlijk zit en met een nogal 'frisse' Wanja die voor het eerst helemaal alleen op de trailer stond en voor het eerst weer naar buiten ging sinds 4 weken. We mochten namelijk een tijdje niet rijden vanwege de nieuwe medicijnen die Wanja heeft gekregen.
We hadden gelukkig prachtig weer en Wanja heeft zich echt super gedragen. De hele rit de oortjes erop, ze was gewoon echt blij :L

Hier de foto's, helaas geen foto's van de rit zelf, want een digi meenemen vond ik een beetje onhandig.

Afbeelding

Ze was een beetje nat van het reizen (ik had haar 400 grams winterdeken opgelaten tijdens de heenreis, was niet zo slim van mij)

Afbeelding

Bij thuiskomst:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bärbel

Bericht door Bärbel » di 04 dec 2007, 10:38

Haha, ze zijn leuk geworden. :D
Was inderdaad een leuke rit, mooi weer, en Wanja maar sjouwen. Die had er wel zin in, lekker hyper, en steeds weer proberen om "contact" met Daan te maken onderweg door pontificaal voor hem te gaan staan, zo van, hey jij daar, wie ben jij? Ik vind jouw leuk... :+:
En Daan maar denken, wat moet dat gele monster van me? :? en dan maar uit protest stampen met zijn rechter achterbeen, of happen naar Wanja's neus, onder het motto, nou is het genoeg geweest! Watje.... :D
Doen we nog eens over, dan kom ik jouw kant uit.
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » di 04 dec 2007, 11:17

Lekker he, zo'n buitenrit, ook helemaal mijn ding :j
Leuke foto's!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Wanja

Bericht door Wanja » di 04 dec 2007, 11:41

Doen we inderdaad nog een keer over. Ik wil best jou kant weer uit komen hoor, bij ons kun je niet zo heel ver rijden namelijk en als we straks een eigen trailer hebben is het helemaal gemakkelijk!

Wanja en ik maken graag buitenritjes, ze vind het geweldig en het is een goede afwisseling naast het werk in de bak vind ik.
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 04 dec 2007, 13:26

ziet er gezellig uit dames :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Marijke_

Bericht door Marijke_ » di 04 dec 2007, 13:38

Ziet er heerlijk uit! Ik heb pas voor het eerst sinds jaren met mijn kont ook weer eens op een fries gezeten in het bos. Wat een heerlijk dieren zijn dat toch ook. Is altijd nog wel een droom van me hoor. Net als een mooi groot zwart trekpaard trouwens. Het is maar goed dat ik niet zwem in het geld :D
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Bärbel

Bericht door Bärbel » di 04 dec 2007, 14:28

Als ik in het geld zou zwemmen zou ik het ook wel weten, dan had ik een Fries en een Fjord. :+
Ja, zo'n fries is leuk, behalve als ie Daan heet en af en toe poepvervelend is en niet naast Wanja wil lopen zodat je onderweg lekker kunt kletsen.
Die drol zat meteen te gillen als Wanja met haar neus in de buurt kwam 8)7 . Verder was het heel gezellig hoor :D Je kunt bij ons in de buurt heerlijke buitenritten maken, uren achtereen. En dat doe ik dan ook met regelmaat.
Ik kijk uit naar de volgende rit met Mel en Wanja, zal Daan leuk vinden :D heeft ie weer wat te gillen, hahahaha!
Plaats reactie