Ze wilden wel graag weer een paard van die boer waar ik altijd werkte, daar kwam deze ook vandaan, en hun andere paard ook. Ze zijn 2 week geleden hier geweest om een 2-jarige ruin te bekijken. Als hij klinisch en röntgologisch goedgekeurd zou worden zouden ze hem kopen. Vrijdag zijn ze weer naar Drenthe gekomen om Amiro (zo heet hij) te laten keuren in de kliniek in Schoonloo. Hij werd goedgekeurd, dus de koop ging door. Hun stal was echter inmiddels alweer verzegd, in April zou er weer één vrij komen. Ze vroegen aan mij of hij zolang in Jackie's stal mocht, als ik dat alweer aankon. (dat hadden ze natuurlijk al gevraagd voordat ze hem kochten ).
Ik vond dat prima, dus vrijdag, direct na de keuring werd Amiro hier gebracht.
Voor Marga was het liefde op het eertse gezicht, foei Marga, blijf bij je eigen ras

Gistermorgen hebben we Amiro even in een apart stukje wei gedaan, zodat ze even aan elkaar konden wennen.
Dit is Amiro

Marga vond hem erg interessant

Ze gilde en gierde en was later zo hengstig als een kraai....

Diëgo stond heel zielig te kijken, hij mag van de dierenarts 2 a 3 maand niet in de wei, omdat hij nog/weer spierbevangen is. Het begroot me zo voor hem, hij stond er zo zielig bij...

Gelukkig ging Amiro ook nog even bij Diëgo kijken. Diëgo vindt hem wel leuk!

Baranna vond hem geloof ik wel een lekker kontje hebben.....ze deed heel vervelend tegen Amiro. Ik wist niet dat zo´n jong dier als zo lelijk kon doen. Ik denk dat ze bang is Marga en Diëgo kwijt te raken aan hem.

Marga in actie..... Let niet op haar manen, en die van Diëgo. ik kan me er nog niet toe zetten na het verlies van Jack en heb net griep gehad, nu volgens mij bronchites.....En de manen zitten ook elke dag onder de modder, met dit pokkeweer!

Baranna weet niet echt wat ze van die indringer moet vinden

Zo zag Marga eruit na een poosje maf doen....

De kwaliteit van de foto´s is niet zo geweldig. Ik heb mezelf overschat, dacht dat ik met zo´n langzame sluitertijd nog wel zonder statief kon fotograferen......Dat lukte niet, het was ook rotweer, storm en regen, bah!