To knip or not to knip.. Update, foto!!
To knip or not to knip.. Update, foto!!
Mijn handjes jeuken!!
Jeskim heeft nu lange manen en ik vind kort mooier.. Nu reageerde er laatst iemand met, ze ziet er wel veel ouder uit.. Ja dat vind ik dus ook..
Mijn knipvaardigheden zijn enorm verbeterd het afgelopen jaar, heb ook heel veel oefening gehad.. Dus ik vind het ergens wel een uitdaging om haar weer kort te knippen en te kijken om ik het ook weer mooi kan krijgen..
Ik liet ze in eerste instantie groeien omdat het met haar gejeuk niet mooi uitziet met korte manen, maar ja, met lange manen is het nog geen plaatje.. Ze vind het ook niet leuk om geknipt te worden, maar dat zou ik kunnen afdoen met pech, hihi..
Wat moet ik nu?? Ik snap dat ik zelf moet beslissen, maar moest het hier even neer zetten..
Jeskim heeft nu lange manen en ik vind kort mooier.. Nu reageerde er laatst iemand met, ze ziet er wel veel ouder uit.. Ja dat vind ik dus ook..
Mijn knipvaardigheden zijn enorm verbeterd het afgelopen jaar, heb ook heel veel oefening gehad.. Dus ik vind het ergens wel een uitdaging om haar weer kort te knippen en te kijken om ik het ook weer mooi kan krijgen..
Ik liet ze in eerste instantie groeien omdat het met haar gejeuk niet mooi uitziet met korte manen, maar ja, met lange manen is het nog geen plaatje.. Ze vind het ook niet leuk om geknipt te worden, maar dat zou ik kunnen afdoen met pech, hihi..
Wat moet ik nu?? Ik snap dat ik zelf moet beslissen, maar moest het hier even neer zetten..
Laatst gewijzigd door Esther op vr 07 dec 2007, 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- jezzikaatje
- Contacteer:
Ze ziet er met lange manen wel een stuk ouder uit ja (al kan dat deels ook wel komen door dat winterhaar ofzo?)
Kort staat wel leuker, maar ze had toch hele dikke manen die moeilijk te knippen waren?
Lastig hoor... denk dat ik toch zou kiezen voor knippen...
Kort staat wel leuker, maar ze had toch hele dikke manen die moeilijk te knippen waren?
Lastig hoor... denk dat ik toch zou kiezen voor knippen...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Cindy+Uniek
- nancy imka
Ik zou toch ook voor knippen gaan.... Het heeft wel wat maar kort vind ik gewoon verzorgder staan
En tja of ze er ouder uit zien met lange manen. Ik denk dat dat ook wel mag gezien haar leeftijd. Bij Imka heb ik dat af en toe ook wel eens van ja ze word wel wat ouder nu... Dus dat heb je met die wintervacht is toch minder mooi...!
En tja of ze er ouder uit zien met lange manen. Ik denk dat dat ook wel mag gezien haar leeftijd. Bij Imka heb ik dat af en toe ook wel eens van ja ze word wel wat ouder nu... Dus dat heb je met die wintervacht is toch minder mooi...!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
idd,,,knippen met die handel.
Mijn handen jeuken al
Mijn handen jeuken al

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl