B'tjes topic..
ik heb weer wat nieuws met Exel uitgeprobeerd afgelopen donderdag en eigenlijk moest ik best wel weer lachen om zijn intelligentie
Hij is nogal inhalig als het om eten gaat, bij Vera krijgt ie de kans niet, maar als wij hem een snoepje geven of een boterham ofzo dan doet ie net alsof ie jaaaaaaaaaaaren niets gehad heeft. Dat is behoorlijk irritant, want door zijn gulzigheid laat ie ook regelmatig wat vallen.
Nou had ik van iemand de tip gekregen om hem een snoepje te laten zien, maar elke keer als hij het zelf wilde pakken van mij dat ik dan hard NEE moest zeggen en weg draaien bij hem. Nou dat was een hartstikke leuk spelletje, want hij bleef om me heen darren en dat leverde ook wel komische situaties op. Zoals ineens een paardenhoofd onder je arm en dan weer dat paardenhoofd over je schouder
Maar goed op een gegeven moment had ie dus geen interesse meer in het snoepje en ging grazen, waarop ik hem beloonde en hem dus het snoepje gaf. Nou dat hebben we een paar keer gedaan en toen kreeg die linkmiechel het in de gaten
Hij probeerde eerst het snoepje te pakken, dat lukte niet, dus ging ie met zijn hoofd naar beneden, deed net alsof ie ging grazen en kwam daarop heel snel weer terug met zijn hoofd en trok zo'n gezicht van:"ja kom maar op met dat snoepje"

Hij is nogal inhalig als het om eten gaat, bij Vera krijgt ie de kans niet, maar als wij hem een snoepje geven of een boterham ofzo dan doet ie net alsof ie jaaaaaaaaaaaren niets gehad heeft. Dat is behoorlijk irritant, want door zijn gulzigheid laat ie ook regelmatig wat vallen.
Nou had ik van iemand de tip gekregen om hem een snoepje te laten zien, maar elke keer als hij het zelf wilde pakken van mij dat ik dan hard NEE moest zeggen en weg draaien bij hem. Nou dat was een hartstikke leuk spelletje, want hij bleef om me heen darren en dat leverde ook wel komische situaties op. Zoals ineens een paardenhoofd onder je arm en dan weer dat paardenhoofd over je schouder

Maar goed op een gegeven moment had ie dus geen interesse meer in het snoepje en ging grazen, waarop ik hem beloonde en hem dus het snoepje gaf. Nou dat hebben we een paar keer gedaan en toen kreeg die linkmiechel het in de gaten

Hij probeerde eerst het snoepje te pakken, dat lukte niet, dus ging ie met zijn hoofd naar beneden, deed net alsof ie ging grazen en kwam daarop heel snel weer terug met zijn hoofd en trok zo'n gezicht van:"ja kom maar op met dat snoepje"

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ze zijn zo grappig soms, hihi..
We hebben laats ook nog gelachen om Bente, weet niet of ik het hier al eens heb verteld, maar ze kan er dus niet tegen als ik mijntong uitsteek en dan zo'n scheet geluid maak. Dan gaat ze met haar hoofd schudden en loopt ze weg, hihi.. Maar als ze aan de andere kant van de wei staat en ik maak het geluid dan schud ze nog steeds met haar hoofd, hihi..
Maar fijn dat het kwartje is gevallen.. Is misschien ook nog een leuke training voor Bente..
We hebben laats ook nog gelachen om Bente, weet niet of ik het hier al eens heb verteld, maar ze kan er dus niet tegen als ik mijntong uitsteek en dan zo'n scheet geluid maak. Dan gaat ze met haar hoofd schudden en loopt ze weg, hihi.. Maar als ze aan de andere kant van de wei staat en ik maak het geluid dan schud ze nog steeds met haar hoofd, hihi..
Maar fijn dat het kwartje is gevallen.. Is misschien ook nog een leuke training voor Bente..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hihi, leuk hoe ze soms kunnen reageren he? En ik hoop dat het kwartje ook blijvend gevallen isEsther schreef:Ze zijn zo grappig soms, hihi..

De voetbal is al niet meer interresant. Heb gister een poging gedaan om hem met halster te longeren voor het eerst, gatver wat een sukkeltje. Morgen maar springen ofzo, weet het anders ook ff niet meer.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
hier wordt even helemaal niets gedaan totdat ik een deel van de wei met tegels heb, want er is gewoon niets te doen in de blubber, ja we kunnen naar buiten om te wandelen, maar dan moet eerst de smid zijn geweest voor Vera, die mist een ijzer

zeg dames maken we niets meer mee met onze Btjes? Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig met Exxie meemaak, behalve dan dat ie het heerlijk vindt om achter me aan te blijven lopen als ik de tegels weer aan het aanstampen ben
Erg handig hoor, jij legt 'm recht en meneer gaat op een andere tegel staan die dan weer scheef komt te liggen

Weinig.. Ze staat gewoon te eten in het weiland met Djinty.. Ze komt als Djinty weg gaat weer thuis te staan denk ik, ik laat haar daar niet alleen staan..
Moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd ook niet echt werk van heb gemaakt.. Beetje knuffelen e.d.
Moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd ook niet echt werk van heb gemaakt.. Beetje knuffelen e.d.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ons B'tje staat weer even in jullie land
hij is daar om beleerd te worden omdat de baas nog herstellende is van een knieoperatie.
G'tje maakt het goed, 't is zo'n knuffel geworden de laatste tijd! Die ga ik van de week ook eens meten, die heeft toch al een mooie maat vind ik.

G'tje maakt het goed, 't is zo'n knuffel geworden de laatste tijd! Die ga ik van de week ook eens meten, die heeft toch al een mooie maat vind ik.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Bjørn is ook niet spectaculair, staan wel weer foto's op PP van hem.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ik was gisteren weer bezig met de tegels, ik was er troep aan het afscheppen met een schop, vond ik ineens die schop zo zwaar............. had Exel bedacht dat het uiteinde van die schop wel heel erg lekker was