de ultieme test: geslaagd of niet??
de ultieme test: geslaagd of niet??
GESLAAGD!!!!!!!!
zo wat een bomproof paard heb ik zeg, geweldig! Vandaag de intocht van sinterklaas meegereden, voor het eerst in het feestgedruis
Ik ben blij met d'r, ze heeft geen stap verkerd gezet, niet wild, druk of idioot.
Springende pieten, stuiterende paarden, muziek, koets, lawaai vliegende perernoten, het kon d'r allemaal niets schelen, heerlijk!!
Ik had af en toe echt zoiets van, eeehhh, ben jij wel 3 en onbeleerd??
Kortom, een geslaagde maar lange en koude middag. We zijn om 1 uur vertrokken, en om half 5 waren we terug. Ik denk dat ik morgen spierpijn heb, alles was in stap.
Ga nu ff heerlijk onder een hete douche.
zo wat een bomproof paard heb ik zeg, geweldig! Vandaag de intocht van sinterklaas meegereden, voor het eerst in het feestgedruis
Ik ben blij met d'r, ze heeft geen stap verkerd gezet, niet wild, druk of idioot.
Springende pieten, stuiterende paarden, muziek, koets, lawaai vliegende perernoten, het kon d'r allemaal niets schelen, heerlijk!!
Ik had af en toe echt zoiets van, eeehhh, ben jij wel 3 en onbeleerd??
Kortom, een geslaagde maar lange en koude middag. We zijn om 1 uur vertrokken, en om half 5 waren we terug. Ik denk dat ik morgen spierpijn heb, alles was in stap.
Ga nu ff heerlijk onder een hete douche.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
He,leuk om te horen dat het zo goed ging!!
Jullie hadden idd een lange tocht,maar was toch zeker de moeite waard.
Foto's zijn via de mail
Jullie hadden idd een lange tocht,maar was toch zeker de moeite waard.
Foto's zijn via de mail

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Re: de ultieme test: geslaagd of niet??
Ik mag toch hopen dat ze wel beleerd was voor de tocht begon...Tamara schreef:Ik had af en toe echt zoiets van, eeehhh, ben jij wel 3 en onbeleerd??

Maar wel heel braaf voor een 3-jarige hoor

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Re: de ultieme test: geslaagd of niet??
haha, ja natuurlijk. Ik bedoelde meer in de zin van nog niets meegemaakt, en alleen nog maar weiland gezien in d'r leven.yvette schreef:Ik mag toch hopen dat ze wel beleerd was voor de tocht begon...Tamara schreef:Ik had af en toe echt zoiets van, eeehhh, ben jij wel 3 en onbeleerd??
Maar wel heel braaf voor een 3-jarige hoor
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!