Verhuizen of niet?
- jezzikaatje
- Contacteer:
Het probleem is inderdaad zoals Marijke het verwoord eigenlijk ja.
Ik ben bang dat ik mij daar zelf niet goed op mijn gemak zal voelen. Uiteraard is het voor Zorro een stuk lekkerder, maar dat is een baasje die met plezier komt ook.
Ik ben ook nog even aan het rondkijken wat er nog meer is. Dan maar met het OV desnoods, ik heb toch mijn OV jaarkaart..
Ik ben bang dat ik mij daar zelf niet goed op mijn gemak zal voelen. Uiteraard is het voor Zorro een stuk lekkerder, maar dat is een baasje die met plezier komt ook.
Ik ben ook nog even aan het rondkijken wat er nog meer is. Dan maar met het OV desnoods, ik heb toch mijn OV jaarkaart..
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik zou ook naar de paardenplaatst gaan.
Ze gaan daar iedere dag naar buiten, en zo te lezen moet je bij de manege ook regelmatig in de buitenbak aan de gang. Dan kun je maar beter een goede bak onder de voeten hebben.
De wind en regen (*wat best mee valt als je kijkt naar hoe vaak je werkelijk in de regen rijd
) raak je wel aangewend...
Ik zou me nu niet te veel zorgen gaan maken over mogelijk geroddel. Roddelen doen ze op bijna iedere stal, zeker als die wat groter is.
Ze gaan daar iedere dag naar buiten, en zo te lezen moet je bij de manege ook regelmatig in de buitenbak aan de gang. Dan kun je maar beter een goede bak onder de voeten hebben.
De wind en regen (*wat best mee valt als je kijkt naar hoe vaak je werkelijk in de regen rijd

Ik zou me nu niet te veel zorgen gaan maken over mogelijk geroddel. Roddelen doen ze op bijna iedere stal, zeker als die wat groter is.
-
Denk je qua omgang met mensen dan meer problemen te krijgen op die paardenplaats dan op de manege?
Persoonlijk zou ik qua paardenomgeving zeker voor de paardenplaats gaan, al is het wel snel veel verandering voor Zorro. Maar lekker naar buiten, zeker voor een paard wat dat gewend is, lijkt me niet verkeerd. Ik heb op meerdere stallen gestaan en eigenlijk altijd wel mijn eigen naad genaaid. Als ik met mensen niet klikte gingen we gewoon niet met elkaar om.Het voordeel van roddelen is dat degene die zwart wordt gemaakt de dingen zelf vaak niet te horen krijgt
.
Maar zoals je het nu op internet zet lees ik dat je paard overdag op stal staat en als je dan 's avonds wilt rijden, dit eigenlijk niet verantwoord kan. Op die andere stal heb je dan tenminste het alternatief dat als je niet wilt rijden, hij lekker buiten kan spelen.
Maar misschien zijn er idd nog meer opties in de buurt?
Persoonlijk zou ik qua paardenomgeving zeker voor de paardenplaats gaan, al is het wel snel veel verandering voor Zorro. Maar lekker naar buiten, zeker voor een paard wat dat gewend is, lijkt me niet verkeerd. Ik heb op meerdere stallen gestaan en eigenlijk altijd wel mijn eigen naad genaaid. Als ik met mensen niet klikte gingen we gewoon niet met elkaar om.Het voordeel van roddelen is dat degene die zwart wordt gemaakt de dingen zelf vaak niet te horen krijgt

Maar zoals je het nu op internet zet lees ik dat je paard overdag op stal staat en als je dan 's avonds wilt rijden, dit eigenlijk niet verantwoord kan. Op die andere stal heb je dan tenminste het alternatief dat als je niet wilt rijden, hij lekker buiten kan spelen.
Maar misschien zijn er idd nog meer opties in de buurt?
De paardenplaats is een projectje van de CAH, onze school. Bij wijze van oefening mogen twee studentes die toko runnen. Dat zijn dus meiden van een jaar of 20. De andere stallen zijn ook allemaal bezet door meiden van dezelfde opleiding. Ik heb zelf in zo'n klas gezeten en het vervelende is dat er ALTIJD wel een of andere bitchfight gaande isMir schreef:Denk je qua omgang met mensen dan meer problemen te krijgen op die paardenplaats dan op de manege?

Ik kan me voorstellen dat je de manege ook niet ideaal vindt, alhoewel die binnenbakken wel erg prettig zijn. Persoonlijk vind ik het wel erg prijzig voor wat je krijgt.
Als ik jou was zou ik dus gewoon even rustig verderkijken. Misschien is die stal waar je het gister over had nog wat? Bij mij op stal is alleen die kleinere stal dus nog vrij, heb nog niet gevraagd of je evt uitzicht hebt op een grotere... Als ik meer weet dan hoor je het wel! Succes iig met de beslissing...
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Kon ik laten staan: toch handig, kunnen ze de hele dag buiten, als ze maar met 4 paarden over zijnDaphne schreef:Het is ook niet voor niks dat er daar gedurende het schooljaar een flinke leegloop plaatsvindt: eind van afgelopen schooljaar stonden er nog maar 4 (vier!) paarden

Nee, kan me voorstellen, dat dat ook geen prettig uitzicht is.
Maar kan er niet van een omgangsregels op de stal daar komen?
Lijkt me niet dat door 2 personen, de hele toko slecht doet draaien, end at school erniks aan doet

Nou het komt zeker niet door de twee personen die het runnen, de mensen die ik ken die het tot nu toe hebben gedaan doen echt hun uiterste best om er wat van te makenJanine schreef:Kon ik laten staan: toch handig, kunnen ze de hele dag buiten, als ze maar met 4 paarden over zijnDaphne schreef:Het is ook niet voor niks dat er daar gedurende het schooljaar een flinke leegloop plaatsvindt: eind van afgelopen schooljaar stonden er nog maar 4 (vier!) paarden![]()
Nee, kan me voorstellen, dat dat ook geen prettig uitzicht is.
Maar kan er niet van een omgangsregels op de stal daar komen?
Lijkt me niet dat door 2 personen, de hele toko slecht doet draaien, end at school erniks aan doet

- jezzikaatje
- Contacteer:
Ik ben ook gewoon nog even rustig aan het rondkijken..
Zorro is al een stuk rustiger op het moment, wil niet eens rennen als ik hem buitengooi ofzo. Hij heeft het zeker niet slecht ofzo hoor
Ik wil hem ook niet gaan verhuizen tot ik 100% zeker weet dat ik het daar naar mijn zin ga hebben.. Tuurlijk is Zorro belangrijk, maar ikzelf ook.. Uiteindelijk valt alles vast op zijn plekje, ga ik iig vooralsnog van uit
Zorro is al een stuk rustiger op het moment, wil niet eens rennen als ik hem buitengooi ofzo. Hij heeft het zeker niet slecht ofzo hoor

Ik wil hem ook niet gaan verhuizen tot ik 100% zeker weet dat ik het daar naar mijn zin ga hebben.. Tuurlijk is Zorro belangrijk, maar ikzelf ook.. Uiteindelijk valt alles vast op zijn plekje, ga ik iig vooralsnog van uit

Mooi dat hij ook rustiger wordt, het was ook allemaal niet niets voor hem natuurlijk. Inderdaad gewoon rustig kijken naar een plekje waar jij je ook prettig voelt
! En natuurlijk komt dat goed!

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Re: Verhuizen of niet?
Sorry, wilde weten waar het knopje [Bump onderwerp] voor was 

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

.
Laatst gewijzigd door nina1993 op vr 02 apr 2010, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Euh Nina1993,nina1993 schreef:Ik zou verder gaan kijken. Voor Zorro lijkt de eerste niet ideaal en voor jou de 2e niet. En als ze daar ook maar beperkt buiten komen schiet het nog niet echt op.
Ik heb even voor je rondgeneusd en kwam deze tegen:
http://link.marktplaats.nl/315420650
http://link.marktplaats.nl/331606625
Dit topic is al ontzettend oud.. Ik heb hem per ongeluk omhoog geschopt!
Djinty