Western op je fjord

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Share

Western op je fjord

Bericht door Share » do 15 nov 2007, 09:06

Hallo forummers!!

zijn hier ook mensen die western rijden met hun fjord?

Ik heb samen met mijn vriend de overstap van engels naar western gemaakt en vorige week hebben we onze eerste western les gehad.
het beviel echt super goed
Nou weet ik wel dat je op elk paard western kan rijden dus ook op een fjord. maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie fjord in de western sport al 'bereikt'hebben.
zo is er op bokt een vrouw met een fjord die heel wat prijzen heeft binnen gesleept in the reining als ik mij niet vergis.
toch leuk :D
Mijn vriend wilt Cas uiteindelijk ook in laten rijden bij een proffesionele western stal.
en ik uiteindelijk mijn nrpsje ook!!

dus ervaringen en meningen en alles betrefd western en fjorden, hoor ik graag :D
Viv

Bericht door Viv » do 15 nov 2007, 17:14

IK heb met Tjo western gereden: Horsemanship, Trail, Pleasure, Barrelracen en Reining. Wilde officieel gaan starten maar dan moest ik meteen Pro omdat ik profeccioneel in de paarden zit als jury. Dat was ff niveautje te hoog dus heb alleen onderling gestart maar daar werden we wel altijd 1e of 2e en zijn in Vrouwenpolder zelfs reserve allround kampioen geworden :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
joske_vuran
Contacteer:

Bericht door joske_vuran » do 15 nov 2007, 17:25

Ik zelf niet.. Maar Cindy Dijk met Billy rijdt op heel hoog niveau western. Ze heeft ook meegedaan aan europese en wereldkampioenschappen.

Ze zit niet op FW, maar komt soms wel op www.fjovrili.com :)
:L Vuran :L
Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Vera

Bericht door Vera » do 15 nov 2007, 17:31

ik niet. Wij doen al aan dressuur en mennen en dan ook nog western erbij leek me wat teveel van het goede.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Esther

Bericht door Esther » do 15 nov 2007, 18:24

Ik heb wel een paar lessen gevolgd met Tea, maar het werd wat te verwarrend, dus ik ben weer verder gegaan met engels..

Verderop in de straat woont wel iemand met fjorden, o.a. de beroemde Fjordie, zij en haar dochter reden/rijden op hoog niveau western met de fjord..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie