kattenvraagje
kattenvraagje
mischien iemand die weet waar katten echt een hekel aan hebben qua geur? Onze katten mogen graag op de vensterbank vertoeven, maar ik ben hier niet zo blij mee, haken in de gordijnen en haar op de vensterbank. Niets lijkt ze te weerhouden... Is er een plantje waar ze niet bij in de buurt willen zijn, of een geur waar ze met een boog omheen lopen, zodat ik dat in de vensterbank kan zetten?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
er zijn speciale spuitbussen die je kan spuiten op de plek waar je ze niet wil helpen, zijn bij de dierenarts te verkrijgen. Weet ff de naam niet meer (ben er inmiddels 2 jaar uit, dus weet ff geen merken meer), maar ik neem aan als je naar de DA gaat en zegt dat je spul wil hebben om katten op een bepaalde plek weg te houden dat ze wel weten wat je bedoelt.
Maarja katten en vensterbanken zijn eigenlijk een heel klein beetje onafscheidelijk hoor, ze zijn heel nieuwsgierig en willen graag weten wat er buiten gebeurd, zie het hier ook........... bij mij geen planten in de vensterbank, maar gewoon grote planten op de grond
Maarja katten en vensterbanken zijn eigenlijk een heel klein beetje onafscheidelijk hoor, ze zijn heel nieuwsgierig en willen graag weten wat er buiten gebeurd, zie het hier ook........... bij mij geen planten in de vensterbank, maar gewoon grote planten op de grond

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Katten schijnen ook een hekel aan peper te hebben.
Laatst gewijzigd door nientje_pjotr op di 13 nov 2007, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
Nou succes, ik heb al jaaaarrreeen katten en ben ook nog niet achter het juiste afschrikbare geurtje gekomen
Sommige middeltjes werken heel even maar als een kat iets wil, dan gebeurt het volgens mij. Hier ook een enkel plantje in de vensterbank en verder een aantal gelukkige katten
Oh en laat me even weten als je iets mocht vinden, altijd handig.
Groetjes Thessa en Aike

Oh en laat me even weten als je iets mocht vinden, altijd handig.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Onze Kuka vind niks erg ruiken, die proberen we al tijden van het aanrecht af te krijgen. We hebben inmiddels maar een stroommat besteld omdat we het meer dan zat zijn dat het servies dusdanig is uitgedunt tijdens zijn zoektocht naar eten dat je met 2 man er te weinig aan hebt.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Tja katten en ventstebanken horen zowat bij elkaar, en de haren, dat weet je als je aan katten begint.
Ik ga met Viv mee over de plantenspuit, als ze aan je gordijnen zitten spuit je je katten nat, doe ik ook heb er 3 thuis lopen en die krijgen ook nog al eens een straal water over hun kop.
Ik ga met Viv mee over de plantenspuit, als ze aan je gordijnen zitten spuit je je katten nat, doe ik ook heb er 3 thuis lopen en die krijgen ook nog al eens een straal water over hun kop.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
[quote="Ziggy"]er zijn speciale spuitbussen die je kan spuiten op de plek waar je ze niet wil helpen, zijn bij de dierenarts te verkrijgen. Weet ff de naam niet meer (ben er inmiddels 2 jaar uit, dus weet ff geen merken meer), maar ik neem aan als je naar de DA gaat en zegt dat je spul wil hebben om katten op een bepaalde plek weg te houden dat ze wel weten wat je bedoelt.
Er zijn flesjes feliway. Dat is een hormoon(fero). Als je dat erop spuit dan denk jou kat dat daar een andere kat heeft gezeten en komt er dan niet. Het werkt ook super tegen het sproeien van katten.
Het valt te proberen.
Er zijn flesjes feliway. Dat is een hormoon(fero). Als je dat erop spuit dan denk jou kat dat daar een andere kat heeft gezeten en komt er dan niet. Het werkt ook super tegen het sproeien van katten.
Het valt te proberen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.