Onze wei is inmiddels rondom de waterbak en de hooiruif veranderd in een soort van modderbak, wat ik niet zo denderend vind voor de hoeven etc van de paarden. Nou is bij mij het idee ontstaan om tegels te gaan leggen bij die plekken, dus een soort van "terras" waar hun hooiruif en waterbak dan op komen te staan, zodat ze toch ook regelmatig met hun voeten droog staan. Ik heb inmiddels al toestemming van de wei-eigenaar om mijn plan uit te voeren.
Nou is mijn vraag hoe ik dat het beste aan kan pakken? Ik neem aan dat ik die tegels niet zo plompverloren op die blubber kan gaan leggen, moet ik daar eerst nog zand onder doen?
En dan nog een vraag, onze wei ligt wat hoger en we moeten met de auto een heuveltje oprijden om bij de wei te komen............ tja we komen nu niet meer boven, vanwege natte bladeren etc op het pad

Dat is op zich niet erg, want je kan er lopend wel komen, maar zien jullie ons al met 9 jerrycans water naar boven slepen? Nou mag ik van de wei-eigenaar ook daar wat aan doen, maar wat zou nou het beste functioneren? Ik dacht ook aan tegels, maar dat is me afgeraden, er komen nu opties als grind of zand, maar misschien is hier iemand die nog een tip heeft?