Oud en Nieuw jaar
- Senna&Cajra
Oud en Nieuw jaar
Hoe doen jullie dat met oud op nieuw jaar? Senna hou ik dan altijd op stal, de laatst 2 jaar maakt ze zich goed druk, voorheen niet. Nu staat Cajra er natuurlijk ook bij en ik wil niet dat er iets gebeurt!
- joske_vuran
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Charret schreef:Is het echt zo erg bij Bud?
Ja helaas wel

Hij stopt gewoon niet met flippen en bezeerd zichzelf daar echt mee, dus de DA stelde vorig jaar voor om van te voren te komen verdoven ipv voor de vierde keer snachts komen opdagen

We hebben echt al zoveel geprobeerd, homeopathie, in de bak, paddock, stal dicht, muziek keihard, eten (kijkt ie dan echt niet naar) enz..
Erg vervelend.. moet haast ooit eens iets mee gebeurd zijn?!
Orion staat gewoon op stal, die is niet zo moeilijk en dat gaat al 8 jaar goed. Wat ik met die kleine doe weet ik nog niet.
Ik kan haar gewoon laten lopen in het land. We kunnen ze die nacht ook in de schuur opsluiten met zn drieën. Aangezien ze tegen een woonwijk aanstaan kunnen ze best wel is last krijgen van het vuurwerk. Zal het is gaan overleggen op stal.
Ik kan haar gewoon laten lopen in het land. We kunnen ze die nacht ook in de schuur opsluiten met zn drieën. Aangezien ze tegen een woonwijk aanstaan kunnen ze best wel is last krijgen van het vuurwerk. Zal het is gaan overleggen op stal.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
ja is ook erg rot, krijg hem met geen mogelijkheid ook tot bedaren danCharret schreef:Zou je dan wel denken he.. Vroegere buren hadden een hond die werd ook helemaal panisch. Moest ook verdoofd worden. Zo zielig om ze zo in paniek te zien.

verdoven vind ik zelf altijd erg naar, dus tot nu toe heb ik het altijd geprobeerd anders op te lossen, maar als de paniek er eenmaal is werkt seladin ook niet meer

Dus mocht er iemand nog een tip hebben, ik sta overal voor open

Wat dat betreft lijkt Buddy niet op Ullwinn
Ul gaat normaal niet 's nachts op stal, maar met oud en nieuw wel.
Hooi voor zijn neus en alles is klaar, geen omkijken naar dan. Ik denk dat Caylinn dit jaar bij hem in de stal gaat
en Pucki in een stal apart, aangezien Puck nogal eens een krengetje kan zijn tegen Keet. En anders gaat Keet
in haar eingen stal en Puck bij Ul
Overdag staan ze gewoon buiten, bij ons beginnen ze vaak al een week
van te voren met knallen. Ullwinn is zelfs redelijk gewend aan die carbitknallen
Zolang hij rustig is, blijft de
rest dat ook gelukkig.

Hooi voor zijn neus en alles is klaar, geen omkijken naar dan. Ik denk dat Caylinn dit jaar bij hem in de stal gaat
en Pucki in een stal apart, aangezien Puck nogal eens een krengetje kan zijn tegen Keet. En anders gaat Keet
in haar eingen stal en Puck bij Ul

van te voren met knallen. Ullwinn is zelfs redelijk gewend aan die carbitknallen

rest dat ook gelukkig.

Ereplaatsje voor

ja die van mij blijven gewoon in het weiland en we hebben geen stal, dus ze blijven buiten, maar ze staan best wat van de bewoonde wereld, dus ik denk dat het wel mee gaat vallen met ze.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Cindy+Uniek
bij ons staat alles zowiezo 's nachts binnen, maar de manege is verder verlaten en toch wel langs een doorgaande weg....
in het verleden waren er altijd een paar mensen die de bar open hielden al was het alleen om de jongeren weg te houden! denk dat ik dat dit jaar maar ga doen...... dan laat ik de radio gewoon zachtjes aan op stal hebben ze er misschien wat minder last van!
in het verleden waren er altijd een paar mensen die de bar open hielden al was het alleen om de jongeren weg te houden! denk dat ik dat dit jaar maar ga doen...... dan laat ik de radio gewoon zachtjes aan op stal hebben ze er misschien wat minder last van!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Senna&Cajra
Bij carbit kijkt Senna ook niet op maar bij vuurwerk wat zo piept dan is het raak. Voorheen was het iid zo dat ik haar lekker veel hooi gaf dan stond ze lekker te eten, doe ik nu ook zo maar op de een of andere manier werkt het niet meer. Hoop dat de naaste buren (jong stel) nu eens bij een ander uitzitten scheelt weer veel vuurwerk
.

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Bij mij gaan ze zo ie zo op stal met bovendeur ook dicht, moet er niet aan denken dat er wat naar binnen vliegt, zou niet de eerste keer zijn dat zo iets gebeurd. Meestal laat ik lichten en de radio aan.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013