Wanneer 2e keer scheren?
Wanneer 2e keer scheren?
Wij hebben San begin oktober geschoren. Toen had ze echt al een hele dikke vacht... Nu is er al weer heel veel bijgegroeid, dus we zullen nog een keer moeten scheren. Maar wanneer zou de beste tijd zijn...? Zoals het nu is kunnen we nog ff, maar er moet niet meer bijkomen.
Wanneer scheren jullie voor de 2e keer?
Wanneer scheren jullie voor de 2e keer?
- joske_vuran
- Contacteer:
Vuran is eind september geschoren. Zijn vacht is ook alweer een heel eind aangegroeid, dus hij moet er ook weer aan gaan geloven.. Maar wanneer.. ja, dat weet ik ook niet zo goed.. Ik denk dat ik hem over 2 weken nog een keer laat scheren, of iets eerder nog zelfs..

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Ik zou het uiterlijk begin december doen. Anders krijg je geen mooie zomervacht straks.
Wij wachten met Iza tot na de men- en trekproeven met de tweede keer, omdat je tijdens die proeven nogal lang stil moet staan buiten. Dan houdt ze het nog een beetje warm. De dag na de proeven (30/11) gaat ze weer helemaal kaal.
Wij wachten met Iza tot na de men- en trekproeven met de tweede keer, omdat je tijdens die proeven nogal lang stil moet staan buiten. Dan houdt ze het nog een beetje warm. De dag na de proeven (30/11) gaat ze weer helemaal kaal.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"