verzekering

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » ma 05 nov 2007, 17:27

Dit topic is interessant, eigenlijk wil ik cunna ook gaan verzekeren. En die verzekering van Claudia trekt me wel aan. Maar mij is niet geheel duidelijk als cunna iets sloopt van een ander (trap tegen auto ofzo) of dat in mijn verzekering zit?
Ik ben bij groene land achmea 3 sterren verzekerd.

Verder vind ik 80euro per jaar niet veel!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 05 nov 2007, 20:32

als Cunna iets sloopt dan valt het onder jouw WA verzekering
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 05 nov 2007, 20:55

Cai zit hier in de onderlinge verzekering, niet zo hoge premie en alleen verzekerd voor dood (volgens mij).
Geluk is de vrucht van intens werk
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » ma 05 nov 2007, 21:16

Oke bedankt claudia, ik ga in mijn omgeving nog rond vragen aan kennissen. en dan kan ik wel een duidelijke beslissing maken.
Ivonne

Bericht door Ivonne » ma 05 nov 2007, 21:25

Bella schreef:Cai zit hier in de onderlinge verzekering, niet zo hoge premie en alleen verzekerd voor dood (volgens mij).
Jackie, Diëgo, Baranna en Marga ook. Is niet duur, maar ik krijg alleen uitgekeerd bij dood. Ziektekosten draai ik zelf voor op. Maar ik moet zeggen, als dat maar 80,- kost ga ik daar nog over nadenken. Ik betaal ook ongeveer zoveel per paard per jaar. MIjn verzekering is er voor bedoeld dat je weer een nieuw paard aan kan schaffen als je paard dood gaat. Ik heb bij Silver ( die we voor Marga hadden) dat geld gebruikt om haar te laten cremeren.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 05 nov 2007, 22:00

Lovemischa schreef:
Bella schreef:Cai zit hier in de onderlinge verzekering, niet zo hoge premie en alleen verzekerd voor dood (volgens mij).
Jackie, Diëgo, Baranna en Marga ook. Is niet duur, maar ik krijg alleen uitgekeerd bij dood. Ziektekosten draai ik zelf voor op. Maar ik moet zeggen, als dat maar 80,- kost ga ik daar nog over nadenken. Ik betaal ook ongeveer zoveel per paard per jaar. MIjn verzekering is er voor bedoeld dat je weer een nieuw paard aan kan schaffen als je paard dood gaat. Ik heb bij Silver ( die we voor Marga hadden) dat geld gebruikt om haar te laten cremeren.
die 80 euro is niet voor ziektekosten he? dat is de premie voor een verzekering bij dood of diefstal, tevens zit daar dan bij verzekerd 80% van de kosten bij een koliekoperatie, beenbreuken/problemen en open wonden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Ivonne

Bericht door Ivonne » di 06 nov 2007, 19:04

Ziggy schreef:
Lovemischa schreef: Jackie, Diëgo, Baranna en Marga ook. Is niet duur, maar ik krijg alleen uitgekeerd bij dood. Ziektekosten draai ik zelf voor op. Maar ik moet zeggen, als dat maar 80,- kost ga ik daar nog over nadenken. Ik betaal ook ongeveer zoveel per paard per jaar. MIjn verzekering is er voor bedoeld dat je weer een nieuw paard aan kan schaffen als je paard dood gaat. Ik heb bij Silver ( die we voor Marga hadden) dat geld gebruikt om haar te laten cremeren.
die 80 euro is niet voor ziektekosten he? dat is de premie voor een verzekering bij dood of diefstal, tevens zit daar dan bij verzekerd 80% van de kosten bij een koliekoperatie, beenbreuken/problemen en open wonden
Ja, snap ik, maar toch wel 80% bij koliekoperatie, beenproblemen en open wonden. Is altijd meer dan ik heb. En met 4 paarden heb je altijd wel wat..... Bij koliek is alleen de operatie vergoed? De veeartskosten gewoon bij koliek niet?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 06 nov 2007, 21:52

nee voor zover ik weet niet, alleen bij een koliekoperatie

Plaats reactie