Tim @ Tuk

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Julie
Contacteer:

Bericht door Julie » wo 31 okt 2007, 16:09

Was een zeer leuke ervaring om weer op Tim te mogen rijden!:D
Hij blijft een leuk dier!
Nog bedankt Ellen!:)
! *Live for the moment* ! B + 10!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 31 okt 2007, 18:15

yvette schreef:Het rijden ziet er echt makkelijk uit, klopt dat?
:j Ellen heeft Tim super voor mekaar +:)+. Tuurlijk heeft hij nog wel zo zijn trucjes, maar dat mag, anders zou hij geen fjord zijn. Maar hoop toch ooit Sas ook zo makkelijk voor anderen te krijgen. (die is nog érg kieskeurig *mild uitgedrukt*)

Verder Lex staat inderdaad enorm ingepakt, mij té, maargoed...niet mijn paard. Daarnaast staat die nog te revalideren (lees: Als een mafkees met energie over op het land staan) van een peessnede.
Senna&Cajra schreef:Had Tim ook vakantie dan?? :+
Werkvakantie O:)
Geluk is de vrucht van intens werk
Else

Bericht door Else » wo 31 okt 2007, 20:08

Wat leuk Tim en Pijbelien zo weer samen te zien..al was Pijbelien blijkbaar niet erg aardig voor hem..foei!
Ben wel benieuwd of ze elkaar nog herkenden, want ze hebben hier bij ons vast wel eens samen in de wei gelopen, al is dat al weer ff geleden.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 31 okt 2007, 21:25

leuk om te zien dat Tim bij jullie allemaal even braaf was, het is en blijft een prachtig dier :~
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mieke

Bericht door Mieke » do 01 nov 2007, 08:11

Else schreef:Wat leuk Tim en Pijbelien zo weer samen te zien..al was Pijbelien blijkbaar niet erg aardig voor hem..foei!
Ben wel benieuwd of ze elkaar nog herkenden, want ze hebben hier bij ons vast wel eens samen in de wei gelopen, al is dat al weer ff geleden.

ze komen niet van elkaar af haha, eerst bij jullie, toen Pybelien verhuizen, en naar een jaar of wat Tim er achteraan ;) Daarna Tim weer verhuizen en nu voor een paar daagjes weer bij Pyb :D

Wat veranderd zo'n paard dan he, ik heb Tim heel anders is mn hoofd zitten. Als een echte lolbroek, heerlijk rustig maar altijd in voor een geintje. Hij heeft in die paar jaar dat hij weg is veel meer temper gekregen. Maar het staat m goed! ;)
Ctje :)
Lotte

Bericht door Lotte » do 01 nov 2007, 08:44

Mooi dier is het! Loopt lekker ruim, leuk dat jullie 'm allemaal even konden rijden zo! :j
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
Plaats reactie