Zeg, missen we mama eigenlijk wel??
Zeg, missen we mama eigenlijk wel??
Ja, Djinty is zaterdag afgespeend, zie babynieuws.
Zaterdag gaf ze geen krimp, pas tegen de avond begon ze een klein beetje me mekkeren, van zeg, mama mag nu wel terug komen hoor!!
Djinty en Bente staan in dezelfde box en Jeskim in de andere. Om draadbenen e.d. te voorkomen hebben ze wel een tijdje op stal gestaan.
Djinty heb ik verder eigenlijk maar weinig gehoord, snachts een keer toen mijn zus thuiskwam, maar verder..
Ze stond vanaf het begin lekker te eten en lag gewoon in de box te slapen..
Vandaag mochten ze eindelijk weer de wei op. Nou vliegen natuurlijk, maar goed, weer verder geen krimp.. Geen gegil, uitbreken, blijven hinniken..
Na dat Bente en Djinty waar uitgeraasd zijn ze lekker gaan eten..
Dus mijn vraag, zijn we mama nu al vergeten??
Zaterdag gaf ze geen krimp, pas tegen de avond begon ze een klein beetje me mekkeren, van zeg, mama mag nu wel terug komen hoor!!
Djinty en Bente staan in dezelfde box en Jeskim in de andere. Om draadbenen e.d. te voorkomen hebben ze wel een tijdje op stal gestaan.
Djinty heb ik verder eigenlijk maar weinig gehoord, snachts een keer toen mijn zus thuiskwam, maar verder..
Ze stond vanaf het begin lekker te eten en lag gewoon in de box te slapen..
Vandaag mochten ze eindelijk weer de wei op. Nou vliegen natuurlijk, maar goed, weer verder geen krimp.. Geen gegil, uitbreken, blijven hinniken..
Na dat Bente en Djinty waar uitgeraasd zijn ze lekker gaan eten..
Dus mijn vraag, zijn we mama nu al vergeten??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Senna&Cajra
Antwoord: ja
. Hihii, wat worden ze dan snel groot he? En wel fijn dat alles zonder allerlei ongein verlopen is.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Fijn hoor dat ze mama nu al is vergeten,ze was er duidelijk aan toen.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
We hebben Dewi ook niet gehoord toen Muis naar Yvette toe ging.
Maar dat betekend niet dat ze mamie helemaal zijn vergeten hoor. Ik weet zeker dat als we Muis volgende maand weer ruilen met Iza dat ze echt wel tegen elkaar gaan hinikken
Maar dat betekend niet dat ze mamie helemaal zijn vergeten hoor. Ik weet zeker dat als we Muis volgende maand weer ruilen met Iza dat ze echt wel tegen elkaar gaan hinikken
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo

Vergeten? Nee
Missen? Ook nee
Nog nodig? Ook niet
hoorde van Bart ook al dat ze maar heel kort met spanning op dr uier gestaan heeft, dus die was er ook wel klaar mee zoals je reeds zei
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik weet nog dat ik met Odin naar Hoenderloo ging, toen waren we toch ruim 12 uur weg.
Odin heeft helemaal geen krimp gegeven en Dasha stond alleen om 12 uur 's middags even bij het hek om te kijken of mama al terug was, maar voor de rest was ze ook erg rustig.
Het scheelt natuurlijk heel erg dat ze met Bente staat. Als ze alleen zou staan dan was het misschien wel een ander verhaal geweest.
Odin heeft helemaal geen krimp gegeven en Dasha stond alleen om 12 uur 's middags even bij het hek om te kijken of mama al terug was, maar voor de rest was ze ook erg rustig.
Het scheelt natuurlijk heel erg dat ze met Bente staat. Als ze alleen zou staan dan was het misschien wel een ander verhaal geweest.
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Jeskim ontfermt zich in de wei toch ook wel over Djinty hoor, net als vorig jaar met Caylinn, het is echt een surrogaatmoedertje.. Wel handig zoëen!!
Eevn knuffelen met elkaar, beetje beschermen..
Volgens mij is Djinty wel boos op mij, ik mocht haar halster gisteren niet eens meer af doen.. Grr, mama weg, Grr, twee dagen op stal..
Eevn knuffelen met elkaar, beetje beschermen..
Volgens mij is Djinty wel boos op mij, ik mocht haar halster gisteren niet eens meer af doen.. Grr, mama weg, Grr, twee dagen op stal..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'