Ik ben Karlijn, ofwel Klijntje (ook op Bokt, ik dacht, laat ik het maar overzichtelijk houden

Ik ben bijna 25 jaar en woon samen met vriend Dennis in Eindhoven. Ik werk als verpleegkundige in de verstandelijk gehandicaptenzorg.
Nu het echt interessante gedeelte

Ik rij paard sinds m'n 6e ongeveer, en samen met m'n moeder heb ik al verschillende pony's gehad.
Sinds april dit jaar heb ik een Fjord, die helemaal van mezelf is

Eigenlijk lag het niet in de planning om nu al -net afgestudeerd, samenwoonplannen- een eigen paard te hebben. Ik dacht, dat komt wel over een jaar of tien...

Ik reed Zico al een tijdje voor de fokker/eigenaar Fam Verkuijlen in Lieshout. En hij was al die tijd te koop. Ik dacht zelf dat hij wel snel weg zou zijn, het is een grote rijtypische Fjord met goede gangen en een fijn karakter.
Maar hij bleef... En toen kreeg ik een baan. En ik kocht een auto... Zo kon ik elke dag zelfstandig naar stal komen als ik wilde. En Zico was nog steeds niet verkocht... En het klikte wel heel goed tussen ons... En ik bedacht me dat ik toch wel heel erg zou balen als ie weg zou gaan...
Dus tsja, dan zit er maar 1 ding op he

Zodoende werd Zico dus mijn eigen paard!!!
Ik ga elke dag naar hem toe en geniet enorm van hem. We hebben regelmatig dressuurles, en dat gaat goed! Ik zou graag proefjes met hem rijden, ik hoop ook de zadelproef te kunnen gaan doen. Jammer genoeg heb ik geen eigen vervoer tot beschikking.
Op de keuring te Spoordonk hebben Zico en ik wel al een Fjordsport-A-diploma gehaald

Ohja. Ik ben dus idd degene die in Hoenderloo de prijs voor 'beste voorbrenger' heeft gewonnen

Als jullie nog meer willen weten over mij en/of Zico, dan hoor ik het wel

Groetjes!!!