Fijn dat je er iets aan had
Fjordcup alleen opengesteld Paarden
Je krijgt heel simpel gewoon een boete, afhankelijk hoe ernstig ze het vinden bij de KNHS maar die is minimaal 37,50.Amber_ schreef:Dat als je nog een fout begint, een heffing krijgt om te starten.saskia schreef:mag ik vragen wat die 12 maanden voorwaarlijk inhoudt ?
Lekker hoor, heb je al voor niks startgeld betaald, tellen je winstpunten niet en krijg je van de knhs nog eens een boete.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat het opgelost wordt, fjordcup is altijd nog opengesteld geweest voor paarden EN pony's.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Jeetje dat is but zeg!
Succes ermee!
Kan ze niet beter ff bellen, zodat dit zo snel mogelijk geregeld wordtAmber_ schreef:Maar goed ! Ik heb Liselot aan de lijn gehad (bedankt Claudia). En ze had het gemaild naar de manege houden, maar ze had er nog niks op terug gehad. Zodra ze meer hoort en weet mailt ze mij, en dan meldt ik het hier !
Succes ermee!
Het probleem ligt niet bij de KNHS, die hebben gewoon gelijk. Als de fjordcup-organisatie regelt dat de wedstrijd alsnog opengesteld is voor pony's (met terugwerkende kracht), dan zou dit wellicht opgelost kunnen zijn.Viv schreef:Nou idd gewoon zelf even de KNHS bellen en uitleggen hoe of wat.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Idd, het is aan de organisatie om aan de knhs uit te leggen dat Amber niks verkeerd heeft gedaan.yvette schreef:Het probleem ligt niet bij de KNHS, die hebben gewoon gelijk. Als de fjordcup-organisatie regelt dat de wedstrijd alsnog opengesteld is voor pony's (met terugwerkende kracht), dan zou dit wellicht opgelost kunnen zijn.Viv schreef:Nou idd gewoon zelf even de KNHS bellen en uitleggen hoe of wat.
Maar ze hebben de FjordCup dan dus niet als Rassenwedstrijd staan
Dat bedoel ik dus dat Liselot zelf even de KNHS belt om uit te leggen hoe of wat en regelt dat het met terugwerkende kracht is voordat mensen straks al gestart zijn in een nieuwe klasse en daar ook weer foutbrieven over krijgen. Zijn ze straks nog meer winstpunten kwijt.yvette schreef:Het probleem ligt niet bij de KNHS, die hebben gewoon gelijk. Als de fjordcup-organisatie regelt dat de wedstrijd alsnog opengesteld is voor pony's (met terugwerkende kracht), dan zou dit wellicht opgelost kunnen zijn.Viv schreef:Nou idd gewoon zelf even de KNHS bellen en uitleggen hoe of wat.
Even voor alle duidelijkheid. Liselot is van de Fjorden. De Fjordcup wedstrijden worden altijd georganiseerd door Het Kleine Ros onder gebruikmaking van de naam Fjordcup om het alleen voor Fjorden te houden. Vandaar dat Liselot niet rechtstreeks iets met de KNHS kan regelen, maar hiervoor de hulp van Het Kleine Ros nodig heeft...