SMW Texel, Vestgard & Viking in aktie en meer fjorden!
- Brittlover
- joske_vuran
- Contacteer:
Ja die heb ik gezien! En ik heb ook nog gedacht, het is een bekende, maar welke dan? Nooit aan Svenna gedacht, terwijl dat toch wel één van de voor de hand liggende was...Evaliensvenna schreef:Nee, ben even eruit geweest, deze zomer te weinig tijd gehad om echt te trainen, dus beetje bos en strand sjees zomer gehad.Evy schreef:Oh wat ziet dat er gaaf uit zeg!
Svenna ziet er trouwens ook supergoed uit!
Rijd je nog wedstrijden met haar?
Wil van de winter wel weer gaan proberen. Als ik niet te druk ben met nieuwe baan of misschien verhuizen.
En nu ben ik nog herstellend van onze valpartij vorige week.
Op de foto zie je bij Svenna nog 1 wondje op achterbeen die ze daarvan over heb gehouden. Ik heb me pols gekneust.
Amber; ik doe dus niet mee aan de cross SGW Texel, 6 oktober
Volgens mij gaat Mandy de weekend daarop het parcours wel rijden met de oefencross.
Sandrien, Jammer dat ik je niet gezien heb, heb je Svenna wel gezien? Die stond aan de andere kant van de weg, in het weitje tegenover de manege!
Die keek haar ogen uit naar al die mooie paarden die hele dag voorbij kwamen.

Maar ik dacht ook dat er daar prikweidjes gezet waren voor de deelnemers, dus ook niet zo raar dat ik haar niet herkende.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Evaliensvenna
- Contacteer:
He jammer dat ik jullie niet gezien heb, het was echt een hele indrukwekkende dag vond ik, zulke mooie paarden en mooi tuig dat voorbij kwam!
Ik heb trouwens vandaag die ene foto van Svenna bewerkt en op linnen gedrukt, is wel mooi geworden, toch?

Ik heb trouwens vandaag die ene foto van Svenna bewerkt en op linnen gedrukt, is wel mooi geworden, toch?

Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel