Minder goed nieuws is dat Fleur een serieuze wormbesmetting heeft, terwijl ze gewoon goed ontwormd zijn, maar dat schijnt dus toch te kunnen. Ze heeft nu een ontwormingsmiddel direct in haar bloed gekregen en krijgt 3 dagen antibiotica en dan moet ze zich beter voelen. Op zich toont Fleur zich niet ziek (geen verhoging, vermageren of wat dan ook), maar ze was niet energiek voor een 1-jarige, vandaar dat we hem vroegen om te komen. De veearts was echt helemaal gek van de meiden
We zijn zwanger!!!!!!!!!
We zijn zwanger!!!!!!!!!
Nou ja, niet letterlijk dan, maar zo voel Anthony en ik ons even nadat de veearts zojuist heeft bevestigd dat Floor drachtig is
. Geweldig nieuws alweer
. Het veulen zou zo rond 23 april (verjaardag Nais
) geboren moeten worden... Nou, maak je borst maar nat, want ik vrees dat ik vanaf februari al niet meer kan slapen, zo spannend vind ik het...
Minder goed nieuws is dat Fleur een serieuze wormbesmetting heeft, terwijl ze gewoon goed ontwormd zijn, maar dat schijnt dus toch te kunnen. Ze heeft nu een ontwormingsmiddel direct in haar bloed gekregen en krijgt 3 dagen antibiotica en dan moet ze zich beter voelen. Op zich toont Fleur zich niet ziek (geen verhoging, vermageren of wat dan ook), maar ze was niet energiek voor een 1-jarige, vandaar dat we hem vroegen om te komen. De veearts was echt helemaal gek van de meiden
Wat leuk zeg!!! Is dit dan een van de laatsten of de laatste van het Teuntje nageslacht? Ik las pas op bokt dat hij inmiddels geruind is of niet?
Ik zou ook niet kunnen slapen van de zenuwen hoor denk ik hihihi maargoed dat ik alleen maar ruinen heb
.
Beterschap voor Fleur.
Ik zou ook niet kunnen slapen van de zenuwen hoor denk ik hihihi maargoed dat ik alleen maar ruinen heb
Beterschap voor Fleur.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ja, dat klopt jammer genoeg, want ik vind het erg zonde dat ze Teun geruind hebben. Dit is de laatste van Teun x Floor.Marijke&Rosco schreef:Wat leuk zeg!!! Is dit dan een van de laatsten of de laatste van het Teuntje nageslacht? Ik las pas op bokt dat hij inmiddels geruind is of niet?
Ik zou ook niet kunnen slapen van de zenuwen hoor denk ik hihihi maargoed dat ik alleen maar ruinen heb.
Beterschap voor Fleur.
Volgens de DA komt het vaker voor dan mensen denken dat een wormenspuit niet helpt. En ik had dus Equest gegeven, dus de zwaarste en met enige overdosis (op advies DA). Maar we zijn er gelukkig goed op tijd bij hoor, dus ze zal er snel weer overheen zijn.... Ik dacht ook aan de koliek, maar daar was volgens hem geen sprake van (de besmetting was nog niet "oud")....fjordido schreef:wat gek van fleur?!?
nou ja je zag het aan palermo.. bij hem hielp een gewone wormkuur ook niet.
misschien ook door haar verminderde weerstand na haar koliek?
- Patricia (Belle)
- Patricia (Belle)
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
oh,wat gaaf!!
maar wat lees ik,is teun gecastereerd?
wat jammer,doodzonde!
edit:ff gezocht op bokt,maar wat baal ik hier van zeg,ik had teun zo graag gekocht,heb,zeker nu op de nieuwe stal,een ideale plek voor hem,lopen meer hengstjes.
vind het niet netjes van Yvon72,kan me niet indenken,dat Fjordido hem aan haar had verkocht,als ze dit van te voren wist.
zo! weer ontopic:Marieke,gefeliciteerd!
maar wat lees ik,is teun gecastereerd?
wat jammer,doodzonde!
edit:ff gezocht op bokt,maar wat baal ik hier van zeg,ik had teun zo graag gekocht,heb,zeker nu op de nieuwe stal,een ideale plek voor hem,lopen meer hengstjes.
vind het niet netjes van Yvon72,kan me niet indenken,dat Fjordido hem aan haar had verkocht,als ze dit van te voren wist.
zo! weer ontopic:Marieke,gefeliciteerd!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
JEEEEH!!!!!!!!!!!
ik heb onbewust echt zo voor je geduimd
en Anthony er ook blij mee??
en nu maar hopen dat er dan een hengst uitkomt, dat er weer een Teun de 2e komt, eeuwig zonde
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Gefeliciteerd Marieke, ben benieuwd naar dat kleine hummeltje. Nog ff geduld.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Voor uitleg over de castratie van Teun verwijs ik jullie door naar dit topic: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=23408
Marieke gefeliciteerd, worden straks spannende weken als het zover is
Marieke gefeliciteerd, worden straks spannende weken als het zover is
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013