ervaring kikkert en texel

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Carolinef
Contacteer:

ervaring kikkert en texel

Bericht door Carolinef » zo 16 sep 2007, 15:48

heeft iemand van jullie ervaring met de vakantie boederij van Martin kikkert, van Kikkerts paradise, en hoe is texel als eiland voor het hele gezin?
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Charret

Bericht door Charret » zo 16 sep 2007, 15:50

Geen idee. Ik heb ze een keer gemaild ook over Briggen en kreeg toen een vrij onvriendelijke e-mail terug. Dat is de enige ervaring die ik ermee heb.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
_*iDj*_

Bericht door _*iDj*_ » zo 16 sep 2007, 16:06

Ik ben daar eens geweest met Evalien (van Svenna). Ze waren toen heel vriendelijk. We hebben toen nog foto's gemaakt van Briggen en we hebben nog een verhaaltje gekregen over een paar andere fjorden daar.
Eef kan je vast ook wel vertellen over Texel als gezinseiland ;)
:L Harma :L : Yerxes x Hjerter Knaegt
Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend
:+: Heedy (2011) & Isis (2012): Harma x Carlito
Claudje

Bericht door Claudje » zo 16 sep 2007, 16:16

Ik geloof dat Evalien nu niet meer zulke goede ervaringen meer met hun heeft :n
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 16 sep 2007, 16:22

Met Kikkert zelf heeft ze idd nu geen goede verstandhouding meer. Maar over Texel kan ze veel vertellen.
De keren dat ik bij Kikkert ben geweest waren ze heel aardig en kreeg ik veel info over de paarden.
Texel zelf vind ik een super eiland. Je kunt er lekker paardrijden. Wandelen over het strand, ecomare, ijsboerderij in de cocksdorp, schaapjes natuurlijk. Zeker een eiland voor het gezin. Bij Kikkert zit je dan wel lekker centraal. Ik heb alleen geen idee hoe de accomodatie eruit ziet.
Wodan en ik M1+10
Vera

Bericht door Vera » zo 16 sep 2007, 17:13

Ik hoorde laatst van iemand die er is geweest dat het huisje zelf een beetje tegenviel. Maar ja ik weet ook niet hoeveel luxe die normaal zijn gewend op vakantie :D

Texel is een mooi eiland om met je paard naar toe te gaan. Alleen de boot is met een trailer een beetje prijzig. Wij waren 67,50 euro kwijt toen annemarie met Vlekkie op texel ging logeren. Maar op een doordeweekse dag is het een beetje goedkoper.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Tanja

Bericht door Tanja » zo 16 sep 2007, 18:10

Ik ben afgelopen zomer met mijn gezin een week op vakantie geweest naar kustpark de Koog.
Het park stelt niet heel veel voor maar je zit wel lekker centraal op het eiland en het zwembad (Calluna heet het geloof ik) bij
het park vonden wij heerlijk en erg schoon.
De huisjes op dat park zien er super uit en de de stacaravans (die hadden wij) was ook prima.
Dit park staat vlakbij twee maneges waar onder ander Kikkert,
ik wil me er niet teveel over uitlaten maar ik heb het er elders wel eens beter gezien.
Wij zijn ook naar Ecomare geweest,dat was erg leuk.
Ook hebben we een boottocht gemaakt van twee uur,waar we zeehonden kregen te zien en we gingen garnalen vissen,
de kinderen kregen uitleg wat er allemaal in de waddenzee voorkomt,en ze mogen ook de garnalen pellen.
Den Burg is een leuke plaats en je kan er leuk shoppen.
Kortom ,wij hebben het er leuk gehad en wil er zeker nog een keer heen,
want we hebben lang niet alles gezien en gedaan.
Maar zoals altijd speeelt het weer een rol net zoals bij iedere vakantie.
We zij ook bij Cocksdorp geweest en daar zit ook een park daar krijg je een
beetje Center Parcs idee maar, je zit wel overal wat verder vandaan,zag er ook netjes uit.
Als je nog wat wil weten hoor ik het wel. :D
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » zo 16 sep 2007, 18:45

http://www.stoeterijrozenburg.nl/

ga naar-->pension & vakantie
Laatst gewijzigd door Evaliensvenna op vr 21 sep 2007, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 16 sep 2007, 19:32

Tanja schreef:Ik ben afgelopen zomer met mijn gezin een week op vakantie geweest naar kustpark de Koog.
Het park stelt niet heel veel voor maar je zit wel lekker centraal op het eiland en het zwembad (Calluna heet het geloof ik) bij
het park vonden wij heerlijk en erg schoon.
De huisjes op dat park zien er super uit en de de stacaravans (die hadden wij) was ook prima.
Dit park staat vlakbij twee maneges waar onder ander Kikkert,
ik wil me er niet teveel over uitlaten maar ik heb het er elders wel eens beter gezien.
Wij zijn ook naar Ecomare geweest,dat was erg leuk.
Ook hebben we een boottocht gemaakt van twee uur,waar we zeehonden kregen te zien en we gingen garnalen vissen,
de kinderen kregen uitleg wat er allemaal in de waddenzee voorkomt,en ze mogen ook de garnalen pellen.
Den Burg is een leuke plaats en je kan er leuk shoppen.
Kortom ,wij hebben het er leuk gehad en wil er zeker nog een keer heen,
want we hebben lang niet alles gezien en gedaan.
Maar zoals altijd speeelt het weer een rol net zoals bij iedere vakantie.
We zij ook bij Cocksdorp geweest en daar zit ook een park daar krijg je een
beetje Center Parcs idee maar, je zit wel overal wat verder vandaan,zag er ook netjes uit.
Als je nog wat wil weten hoor ik het wel. :D
Manege Kikkert is wel een andere Kikkert dan de fjorden fokker, voor het geval het door elkaar gehaald wordt. Maar als het er op de manege al niet zo uit ziet....
Wodan en ik M1+10
heidie

Bericht door heidie » zo 16 sep 2007, 22:33

Bij manege de kikkert heb ik ook wel eens gereden. Dat was wel vriendelijk.

Wij gingen altijd met het hele gezin naar cocksdorp. Het park wat daar ligt is park de Krim. Ook daar had je toen een manege bij, waar ik als kind vaak te vinden was. Je kunt er ook je paard stallen.

Op het park is eigenlijk alles aanwezig. Restaurant/zwembad (binnen en buiten) kinderclub, migdetgolfbaan enz. Ze hebben daar huisjes, (sta) caravans en kampeerterreinen. Erg leuke ervaringen gehad daar.
Je kunt overal goed komen op texel. Het ligt wel bovenaan, maar ja wat is nu eigenlijk ver op texel??? Het meeste deden wij op de fiets die je kon huren in het park.

Gr heidie
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 17 sep 2007, 13:10

ok iedereen bedankt voor de reacties, ja wij wlen graag een vakantie waar het hele gezin mee kan, dus ook haakon en Ubie en onze 2 honden, maar waar ookd e kinderen leuke dingen te doen hebebn en Henry ook eens lekker een hengeltje uit kan gooien, Texel op zich is dus wel leuk lkees ik zo.

tsja en verder hebbn we nog tijd zat om rond te kijken, alleen hebebn we tot nu te fam kikkert egvonden wat ruimte met paarden betreft, maar zal evalien haar info nog eens doorspitten.
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Plaats reactie