hahahaha
ja ooteman voor liefhebbers! van shetland tot full dacht ik zo in lila, roze en blauw en idd voor shetlanders is er een bijpassend zadeltje in dezelfde kleur!
Het is leer dus ik ben benieuwd...... heb voor die bonte een basic hoofdstel voor 25,- in extra full size mee besteld... haar gewone full van global zit aardig krap (ze heeft een groot hoofd hahaha) dus ik ben benieuwd hoe lang de kwaliteit houdt!
die global van die bonte heb ik nu een half jaar van global (horseplaza) van 40 euro... de neusriem is aan de binnenkant al kapot en doordat ze een keer achterover is geslagen is de zijkant beschadigd geraakt en dat is dus verder gegaan.... maargoed als ik voor 25 euro ieder half jaar een nieuw hoofdstel is mij ook best!!!
ze hebben ook een vet gave met V-frontriem voor 30 euro dacht ik!
tja het is waarschijnlijk geen goede kwaliteit... uniek d'r kieffer was 125,- dacht ik en die hoef ik nooit te vetten, is echt super soepel, maar alles zat op z'n kleinst en leer rekt uit dus nu na een paar jaar is ie gewoon te groot.....
hoop alleen bij deze dat van 'pony' de frontriem wel past...... en anders ruil ik m gewoon om