Ik vond galopperen met Tea eigenlijk wel eng en Tea vond het erg moeilijk. Zolang ik er niet klaar voor was ben ik er niet aan begonnen, wat sommige mensen misschien raar vinden, want ik heb haar nu al een jaar..
Maar gisteravond had ik les van een nieuwe instructrice, vorige week voor het eerst les van gehad, en het ging echt super.
Tea liep super ontspannen, nog meer ontspannen en we gingen achteruit, hihi.. Maar ze liep heerlijk met haar koppie naar beneden en briesen!!
Ik dacht op een gegeven moment, wat gaan we toch langzaam en vroeg me af of ik niet wat sneller moest.. Maar mijn instructrice vond het geweldig en zei dat ze echt super liep, heel ontspannen en een goed tempo en ze stapte mooi over.. Moest alleen niet zelf inkakken want dan ging ze stilstaan, hihi..
Ik had het al over mijn galop issues gehad en ik was mooi op de volte aan het draven en toen zei ze van, probeer nu maar een galopje, kan best, Tea loopt heel goed. Gewoon eens proberen, er kan niets gebeuren, als het fout gaat maakt niet uit..
Ik had een heel goed gevoel, dus dacht zelf ook, als ik het nu niet doe hoef ik het later ook niet te doen, want veel beter kunnen de omstandigheden niet zijn.. En ik haar dus in galop gezet, ze had wel moeite om weg te komen, dus maar vanuit een snelle draf erin laten vallen en het ging!!! Wel een paar meter!!! Ik vond het super en heb ook nog even op de andere hand gedaan..

Ik was echt helemaal blij, en om zoiets kleins, hihi..
Het naar huis stappen ging ook goed, wel overhaast, maar ik kon haar gewoon met lange teugel naar huis rijden..