Vanochtend rond 8 uur de trailer gehaald en richting stal om de pony's op te vissen. Eerst nog even snel geborsteld en de beentjes gewassen en toen de trailer op.
Ravina liep er, uiteraard

Eenmaal aangekomen pony's weer uit de trailer en nog een beetje gefatsoeneerd. Even gekletst met Monique van Aran, en toen richting de ring.
Mijn lieve man wilde zichzelf wel opofferen en heeft ze voorgebracht. Voor hem was het ook de eerste keer op een keuring en ik ben dan ook super trots op hem!!

We liepen met drie hengstenveulens in de ring en Dorinn was derde met 35 punten, ik ben echt super tevereden. Zijn cijfers waren 87767, met een opmerking op de gangen, even stug in stap is wat ik er van maken kon. In eerste instantie had hij op de gangen ook een 7, maar dat is dus later veranderd met een opmerking erbij. Hoe dan ook heeft hij toch maar mooi een A premie in de wacht gesleept.
Daarna even de tandjes op elkaar voor de chip, Ravina afgemeld en toen lekker naar huis. Weer de trailer op ging ook super, er was toevalig iemand bezig bij de trailer naast ons die eventjes heeft geholpen en ze stonden er weer zo op.
Al met al een kort keuringsdagje, maar super geslaagd!! Ik ben trots!