Mijn lesje vanavond.
Heb je toch nog een fotograaf gevonden? 
Baalde wel dat ik niet kon komen, maar moest echt zelf rijden.. De volgende keer wil ik wel weer een keertje mee!
Dekje staat echt super sjiek!
Boellie loopt echt heel netjes! De les werpt zijn vruchten af zo te zien. Je zit inderdaad ook heel erg netjes recht zeg!
Baalde wel dat ik niet kon komen, maar moest echt zelf rijden.. De volgende keer wil ik wel weer een keertje mee!
Dekje staat echt super sjiek!
Boellie loopt echt heel netjes! De les werpt zijn vruchten af zo te zien. Je zit inderdaad ook heel erg netjes recht zeg!
Ik heb geen vervoer en ik durf nietNaisven schreef:Ga je naar de Fjovrili wedstrijd?![]()
En mijn galop is ook nog bagger. Gaat hij echt sterretjes kijken, maarja dat deed hij eerst in alle drie de gangen dus ja
@Maike: Fab heeft ze zelf gemaakt tussen het lesgeven door.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
- joske_vuran
- Contacteer:
Goed hè? Ik begin het nog eens te leren. Helaas worden ze nu alweer dikker 
)
*kreun* En ik pas niet meer in mijn witte rijbroek, heb geen zwarte cap meer, geen wit dekje en geen witte handschoentjes. (moet toch wat verzinnenNaisven schreef:DeeDee schreef: Ik heb geen vervoer - Geregeld bij deze![]()
en ik durf niet- ik houd je hand wel vast
![]()
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
Wit dekje en witte handschoenen heb ik wel te leenDeeDee schreef:Goed hè? Ik begin het nog eens te leren. Helaas worden ze nu alweer dikker
*kreun* En ik pas niet meer in mijn witte rijbroek, heb geen zwarte cap meer, geen wit dekje en geen witte handschoentjes. (moet toch wat verzinnenNaisven schreef:)
- Senna&Cajra
Nou dan zoek je maar even op marktplaats of je leent wat!DeeDee schreef:Goed hè? Ik begin het nog eens te leren. Helaas worden ze nu alweer dikker
*kreun* En ik pas niet meer in mijn witte rijbroek, heb geen zwarte cap meer, geen wit dekje en geen witte handschoentjes. (moet toch wat verzinnenNaisven schreef:)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- karleylover