Doe eens gek........
Ik denk niet dat ze een beperkte visie heeft maar andere visie dan wij, deze mevrouw heeft zelf Friezen, ook een ras met zijn beperkingen. Ze viel vooral over de buiging door zijn lijf en de aanleunig die ze te gespannen vond. Dat wil ik dus ook graag uitgelegd hebben, ik heb in de tweeenhalf jaar wedstrijdrijden nog nooit echte kritiek op de aanleuning gehad en de buiging door zijn lijf komt nu in de M1 pas naar voren.
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
O dat je daar pas nu in de M1 kritiek op krijgt vindt ik niet vreemd daar wordt je inderdaad pas nu op "afgerekend" en het komt ook in de gevraagde oefeningen tot uiting of je het wel of niet voor elkaar hebt.
Maar wat ik schrijf en wat ik bedoel, is dat ik het wel heel vreemd vindt dat Kelly ook bij deze dame lage punten haalt. Dan vraag ik me af of de oorzaak ook niet deels bij haar ligt.
Maar wat ik schrijf en wat ik bedoel, is dat ik het wel heel vreemd vindt dat Kelly ook bij deze dame lage punten haalt. Dan vraag ik me af of de oorzaak ook niet deels bij haar ligt.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ligt er even aan wat de kosten zijn en wanneer het is.... mijn paps moet me wel willen brengen en die kon dit mens wel levend killen duss...ulljon schreef:Nee natuurlijk vind ik dat niet erg, leuk juist. Ik heb nu drie mensen die mee willen doen. Is het niks voor jou om ook mee te rijden?? Kijken is ook goed hoor. Heb je haar in Nieuwe wetering gehad zeker.Kelly schreef: Dit is die vrouw waar ik ook die belachelijke punten van kreeg.
Zou je mij willen laten weten wanneer je hebt afgesproken en zou je het erg vinden als ik kom kijken?

Oh gezelligKelly schreef:Ligt er even aan wat de kosten zijn en wanneer het is.... mijn paps moet me wel willen brengen en die kon dit mens wel levend killen duss...

Ik ken deze mevrouw ook.
Ik heb weleens geschreven bij haar en zij heeft mij ook een aantal keer gejureerd.
Toch vind ik haar geen slechte jury. Zij heeft mij zelf verteld dat ze 3en geeft, maar als iets echt goed is ook 9ens ( ik heb het zelf meegemaakt).
Dressuur blijft toch een jurysport.
En nu begrijp ik ook dat ze het alleen maar leuk vindt dat je aan haar les heb gevraagd, want ze wil graag dat combinaties alleen maar beter worden. Zij jureerd niet om iemand af te katten.
Tenminste dat heb ik van haar gehoord.
Ben wel benieuwd hoe je les gaat.
Hou ons op de hoogte
Ik heb weleens geschreven bij haar en zij heeft mij ook een aantal keer gejureerd.
Toch vind ik haar geen slechte jury. Zij heeft mij zelf verteld dat ze 3en geeft, maar als iets echt goed is ook 9ens ( ik heb het zelf meegemaakt).
Dressuur blijft toch een jurysport.
En nu begrijp ik ook dat ze het alleen maar leuk vindt dat je aan haar les heb gevraagd, want ze wil graag dat combinaties alleen maar beter worden. Zij jureerd niet om iemand af te katten.
Tenminste dat heb ik van haar gehoord.
Ben wel benieuwd hoe je les gaat.
Hou ons op de hoogte
Mijn zoon is 19-01-2009 geboren!
Hij heet Mitchel.
Hij heet Mitchel.
Nou de datum staat vast, zie topic
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... 527#456527
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... 527#456527