Hilde schreef:Wat een leuke foto's!!
Heerlijk luxe-probleem gras teveel,hahahaha.
Bij-the-way hoe gaat het nu met al je paardjes?
Nog bij elkaar in het paddock of niet,ben er even tussenuit geweest door drukte,dus heb het vervolg gemist!
Mag eventueel ook via pb,hoor.
Marga ziet er goed uit en Baranna is een plaatje,joh.
Ja, ik geef toe dat het een luxe-probleem is
De rust is weer gekeerd hier. Als ik s 'morgens naar het werk ga doe ik Baranna en Marga in de ene wei en Diëgo en Jackie in de andere. Als ik van mijn werk kom en buiten bezig ben bij de stallen gooi ik tóch de draad even los zodat ze alle 4 bij elkaar in lopen. Misschien eigenwijs, maar zolang het op deze manier goed gaat houd ik het zo vol. Zo ontroerend om te zien hoe Baranna Jackie heeft gemist (ze kunnen overigens over de draad wel aan elkaar neuzen). Als ik de draad losgooi rent Baranna in volle galop naar Jackie en dan kroelen ze wel een half uur lang, het zijn zulke vrijdozen. En toch heb ik ervoor gekozen Diëgo bij Jack in te doen overdag, want Jackie voelt zich heel veilig en op zijn gemak bij Diëgo. Maar Diëgo is niet zo'n kroeler, zonde van zijn tijd, hij eet liever
Ik moet er overigens wel voor zorgen dat ze vóór het schemerig wordt weer op stal staan of weer gescheiden in de wei lopen. Als het begint te schemeren trekken ze naar de stal, en dáár gaat het steeds mis, dan komt Jack in het nauw en daar heeft Marga volgens mij lol aan. In de wei gaat het nu goed. Marga dreigt wel een keer, maar verder gebeurt er niks. Als ik ook maar éven weg moet voor enen boodschapje haal ik ze wel weer uit elkaar. Marga is vrij close met Baranna nu, daar richt ze meer aandacht op dan op Jackie op dit moment. Ik ga ervan uit dat het goed komt!