Nu heb ik dus een zadelmaker die van mening is dat Stubben dan het beste is, omdat hij die volgens hem echt het beste passend kan maken. Ik heb al een Stubben veelzijdigheid bij hem gekocht twee jaar geleden en ben zeer tevreden over het zadel en zijn maatwerk.
Ik heb hem dus gevraagd of hij ook tweedehands heeft, nou, alleen heeeel af en toe. Iedereen is zo blij met z'n zadel dat ze haast niet weer weg gaan, of particulier verkocht worden. En zo redeneerde hij, een goede tweedehands is ook al gauw 800 a 900 euro. Tel daar vermaakkosten bij op en je zit al bijna op een nieuwe.
Eeeh tsja, nou, daar moet ik echt zwaar over nadenken. Aan de andere kant, wie weet rijd ik nog jaren op Nisko en is het het uiteindelijk toch wel waard een nieuwe te kopen.
Maar goed, aangezien ik nu vakantie heb wilde ik gewoon alles uit de kast halen voor de beste oplossing en ook eens bij andere zadelmakers informeren. Meer mensen meer ideeen denk ik dan. En hoewel ik Stubben zalig vind zijn er vast meer goede zadels. Dus tips voor goede zadelmakers zijn welkom.