hele maiskolfen?
hele maiskolfen?
vraaje, mag/kan je hele maiskolfen geven voor ze als lekkernij of is dat niet slim?
- Cindy+Uniek
Je kunt gewoon de hele plant geven, stengel met blad en kolven eraan.
Leuke afleiding, maar pas wel op want mais zet wel aan. Een snelle mannier om een paard wat voller te krijgen. Ik vind het een leuk gezicht om ze met z'n alle bezig te zien met zo'n hele maisplant.
Leuke afleiding, maar pas wel op want mais zet wel aan. Een snelle mannier om een paard wat voller te krijgen. Ik vind het een leuk gezicht om ze met z'n alle bezig te zien met zo'n hele maisplant.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Die vinden het heel erg leuk als tijdverdrijf. Heel soms snij ik wel eens een paar stengels uit het land naast ons huis.
Die gooi ik heel in het weiland.. Die kleintjes lopen er een uur later soms nog mee te togen.. Leuk joh!!
Dan hebben we ook nog het uitpakken van de kolf.. De shet had er vooral een handje van, die pakte ze zo beet dat als ze even hard schudde de kolf eruit viel en die kon ze dan lekker opeten.. Bente dacht dat ga ik ook proberen, maar die schudde te hard, dus de kolf vloog door het land en toen kon ze hem niet terug vinden, hihi..
Jeskim doet niet moeilijk en begint bij het uiteinde van de stengel en vreet dat hele ding op..
Niet te vaak, want ze zetten inderdaad wel aan, maar af en toe kan prima..
Die gooi ik heel in het weiland.. Die kleintjes lopen er een uur later soms nog mee te togen.. Leuk joh!!
Dan hebben we ook nog het uitpakken van de kolf.. De shet had er vooral een handje van, die pakte ze zo beet dat als ze even hard schudde de kolf eruit viel en die kon ze dan lekker opeten.. Bente dacht dat ga ik ook proberen, maar die schudde te hard, dus de kolf vloog door het land en toen kon ze hem niet terug vinden, hihi..
Jeskim doet niet moeilijk en begint bij het uiteinde van de stengel en vreet dat hele ding op..
Niet te vaak, want ze zetten inderdaad wel aan, maar af en toe kan prima..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'