Else schreef:Hee Joyce! Ook weer meer hier te vinden?! Sparky zag dr mooi uit op de keuring!
Die verslaggever had ze niet allemaal op een rijtje....van t verhaal in de krant klopte de helft niet

Heb je t nog gelezen?
ja ik heb het gelezen haha vond de titel wel grappig , maar ja ook een beetje raar praktisch het hele stuk ging over spark , en er stond een foto van uhm dat veulen in haha
nog vet bedankt dat je hem overnam ! had je niks eraan overgehouden trouwens aan de dragnhekken ???
spark ziet er dit jaar goed uit ja maar zijn gedrag word steeds heftiger helaas , je hebt het gezien al voor dat jij hem over pakte trapte die naar een paardje dat uir de ring kwam dus even op zijn sodemieter gegeven , maar heeft geen zin want daarna trapte die naar die van bart , pff ,
en bij jou met het opstellen ook naar eentje zag ik .
maar ja ik wil volgend jaar naar een keuring waar je eventueel een stal kan huren want ik loop de hele dag met spark te slepen daarom waren we ook meteen weer weg , maar hij kan niet vaststaan , zet je hem in de trailer raakt die in paniek , zet je hem aan een touw na dan weet je wat er gebeurt haha 2 jaar terug ..... en zet je hem aan de trailer neemt die de trailer mee , en ook omdat hij trapt dus wil ik hem niet vastzetten , maar ja
in ieder geval nog thanx !