Yes eindelijk

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Yes eindelijk

Bericht door Ziggy » za 01 sep 2007, 09:41

Vera heeft weer ijzers, na het debacle met de hoefsmid die Vera had vernagelt en een ijzer wat al na 1 week los zat, heeft Vera dus 9 weken op blote voeten gelopen. Het gevolg was dat we amper hebben gereden, want zonder ijzers is hier niet te doen met alle kiezelpaden :?

Weleens in het weiland gereden, maar dat gaat niet lekker met Veer, omdat Exel dan in het andere stuk staat en je meer aan het vechten bent om haar bij je te houden. Als je dan van Exel af rijdt dan is ze niet vooruit te branden en zodra je dan aan de andere kant bent, dan zou ze het liefst in turbogalop weer naar het afzetlint gaan |o

En nou vanmorgen kwam de hoefsmid en eindelijk mochten er weer ijzers onder, dus zodra mijn teen het toelaat (lees de wond een beetje dicht is) dan gaan we weer lekker op pad samen, hoe gelukkig kan een mens zijn met hoefijzers he? :D

p.s. heb nu wel een andere hoefsmid, maar dat zullen jullie ongetwijfeld begrijpen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » za 01 sep 2007, 10:06

Jij hebt zo te horen nogal wat in te halen met rijden! ik hoop dat deze hoefsmid beter is dan die vorige! veel plezier :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 01 sep 2007, 10:13

dat hoop ik ook en ik heb deze op advies van een klant van mij, hij komt bij haar al 12 jaar, dus ik ga er even vanuit dat deze goed is.... hoop ik
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

ulljon

Bericht door ulljon » za 01 sep 2007, 10:41

Nou dan kun je eindelijk weer lekker buitenrijden :D
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 01 sep 2007, 14:12

zeker weten, verheug me er al waanzinnig op, nou nog die teen in orde en dan kunnen we :D

Mir

Bericht door Mir » za 01 sep 2007, 15:28

Gauw revalideren met die teen zo te horen :D !
Jenny

Bericht door Jenny » za 01 sep 2007, 16:22

Super!!! Eindelijk weer op pad!

Heb je nog wat aan de schoenen gehad??
En welke hoefsmid heb je nu??
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » za 01 sep 2007, 16:59

Fijn dat Vera weer lekker op haar ijzers staat.
Gauw je teen beter en dan weer lekker rijden :D
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 01 sep 2007, 17:08

@mir: ja dat revalideren ben ik al mee begonnen, alleen ben ik geloof ik iets te enthousiast :o Heb nu best wel weer veel last

@Jenny: zo echt wel, na 9 weken wordt het weer eens tijd he? Ik heb nu Laeven uit Ransdaal, ik heb de hoefschoenen niet gebruikt, want ik had er 4 nodig en het kwam er niet van om ergens nog andere te lenen, dus jij bent de enige geweest die ermee gereden heeft op Vera :D

@Anne: ja zeker heel fijn, ik denk dat Vera ook wel weer eens toe is aan een lekker buitenritje

Lindatjuhhh
Contacteer:

Bericht door Lindatjuhhh » za 01 sep 2007, 17:39

Wat fijn Claudia dat jullie weer lekker naar buiten kunnen. Welke hoefsmid had je voorheen dan?
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 01 sep 2007, 17:46

Lindatjuhhh schreef:Wat fijn Claudia dat jullie weer lekker naar buiten kunnen. Welke hoefsmid had je voorheen dan?
Ik had eerst Sander (weet geen achternaam) uit St. Geertruid geloof ik en nou heb ik Laeven uit Ransdaal

Plaats reactie