Over Saphyra....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Lindatjuhhh
Contacteer:

Over Saphyra....

Bericht door Lindatjuhhh » vr 31 aug 2007, 07:50

Ik post eigenlijk bijna nooit wat over Saphyra, maar ik maak eigenlijk zo weinig mee met haar. Ik vind het meestal niet echt een topic waard om te vertellen dat ik met de fiets erheen ga, haar stalletje mest, haar poets en dan ga wandelen, rijden, longeren, daarna alles weer in m'n kast opruim, een kwartiertje knuffel en dan weer naar huis ga. Er zijn wel steeds van die kleine dingen maar om daar nu weer een topic over te openen...
Dus ik bedacht me om wat facts te verzamelen en daar 1 topic over te maken.
Hier komt die (in niet chronologiscge volgorde):

1: Het allerbelangrijkste is dat ik eindelijk zo goed als over m'n angst van het rijden heen ben, ik stap tegenwoordig gewoon op zonder na te denken wat er allemaal zou kunnen gebeuren.

2: Ik had mijn verzorgster een tijdje terug gevraagd om haar manen te knippen, deze had toen ook maar even de voorpluk gekortwiekt, het zag gewoon zo verschrikkelijk uit _-:( Godzijdank begint het weer een beetje te groeien.

3: Vorige week heeft madam de stallen onveilig gemaakt door een nachtelijke uitbraak, gelukkig is daar nergens een voeropslag dus geen vreetpartijen met koliek als gevolg gelukkig!

4: Quinn "rijdt" tegenwoordig ook al op Saphyra met veel plezier, jong geleerd is oud gedaan.

5: We zijn naarstig op zoek naar een goede instructrice. Onze instructrice werkt er namelijk naar dat ze veel te veel op haar mond gereden wordt. Terwijl ik juist het tegenovergestelde wil, vooral voor mijn verzorgster frustrerend omdat zij niet meer weet wat nu goed en fout is. Vorige week had ze les gehad en toen hoorde ik dat ze de thiedemannteugel op de kortste stand had en dat de intructrice zelfs nog een knoop erin gedaan had om hem nog wat te verkorten, op die manier zou ze mooi aan de teugel lopen. Nou toen ben ik echt pissig geweest hoor!

6: Gisteren is Saphyra er nog eens vandoor gegaan. Ik was met haar en de hond aan het wandelen. Hond begint te kakken dus ik kijk naar hond en op dat moment was madam pleite. Tja wat wil je als paard als je op het verharde staat en voor je neus een grasland begint dat eindigt bij de horizon }-o Wel weer snel gevangen trouwens.

Zo een kleine update van wat ik zoal meemaak met m'n knollie :D
Afbeelding
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 31 aug 2007, 07:56

Nou Nou, toch leuk om ff te lezen :D !
Ik wil wel foto's van Quinn te peerd hoor haha ! En snel andere instructrice nemen idd, maf kind.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » vr 31 aug 2007, 07:59

Zo'n update mag je wel vaker neerzetten, hoor! Geeft wel een leuk beeld van de "gewone dagelijkse dingen" met je Fjord!
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » vr 31 aug 2007, 10:09

Ik vind het ook nog aardig de moeite waard hoor :)) Enne ik verwacht ook binnenkort rijfoto's van die kleine erop :D

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Esther

Bericht door Esther » vr 31 aug 2007, 15:05

Oooh, niet de voorpluk!! :o
Zonde zeg, maar het groeit inderdaad wel weer.. Ik zou er wel even met een huppeldepup schaar bij gaan anders blijf je het altijd zien!!

Leuk dat Quinn ook aan het rijden is!! Foto's !!!

Fijn dat je zelf ook niet bang meer bent, dat is wel een topic waard hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie