ik ben eng
- nientje_pjotr
- Contacteer:
ik ben eng
Vandaag weer op akes gereden,alles bij elkaar opgeteld was dit de 6e keer
maar vandaag wel helemaal alleen in die grote bak. Waar hij gister nog bij de bosjes zo opstinaat was heeft hij het vandaag maar een keer geprobeert om er tussen uit te knijpen.Na een goeie tik met de zweep was dit geintje al snel over :( ( gister deed hij dit namelijk elk keer als we er langs reden) Het vooruit lopen ging vandaag echt super 8-) (hij is daarvoor ook rijkelijk beloont.) :D :D Akes had namelijk in het begin maar 1 versnelling en dat was de achteruit. En dan was je na het 10 minuten wel zat en hij ook, dit liet hij dan merken door een klein beetje te gaan steigeren :o aangezien ik dit nog nooit had meegemaakt was dat wel een vreemd gevoel. Zelfs dat heeft hij vandaag niet gedaan terwijl we
een half uur hebben gereden. Alleen.......marga heeft er zo'n mooie spiegel hangen en dat was toch eng hoor jezelf zien in de spiegel...
Al met al wastie superbraaf.
maar vandaag wel helemaal alleen in die grote bak. Waar hij gister nog bij de bosjes zo opstinaat was heeft hij het vandaag maar een keer geprobeert om er tussen uit te knijpen.Na een goeie tik met de zweep was dit geintje al snel over :( ( gister deed hij dit namelijk elk keer als we er langs reden) Het vooruit lopen ging vandaag echt super 8-) (hij is daarvoor ook rijkelijk beloont.) :D :D Akes had namelijk in het begin maar 1 versnelling en dat was de achteruit. En dan was je na het 10 minuten wel zat en hij ook, dit liet hij dan merken door een klein beetje te gaan steigeren :o aangezien ik dit nog nooit had meegemaakt was dat wel een vreemd gevoel. Zelfs dat heeft hij vandaag niet gedaan terwijl we
een half uur hebben gereden. Alleen.......marga heeft er zo'n mooie spiegel hangen en dat was toch eng hoor jezelf zien in de spiegel...
Al met al wastie superbraaf.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
-
- nientje_pjotr
- Contacteer:
-
hahah klopt inderdaad. odylle er eerst op als lokmiddel en later liep veroon erin en snel odyl er weer uit. veroon vond dat absoluut geen leuke stunt hahaha!akci schreef:ja...het rijden gaat nog steeds oke![]()
ik hoorde van marga dat het laatst nogal weer een strijd was om veroon
weer op de trailer te krijgen...mede dankzij odylle die er absoluut geen zin in had om weer weg te gaan
- Thessa Keizer
Zo, dat klinkt niet echt als een makkelijk paardje, maar fijn dat je een goed gevoel had bij het rijden, lekker zo doorgaan, succes.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!