1. 0023 Zida, Zidar x Rex, 36 pnt.

Rubriek 7: 5 t/m 7 jarige merries.
1. 0028 Yette, Gardar x Brusvein, 36 pnt.

2. 0027 Yanna, Reinar x Havstad, 35 pnt.

3. 0029 Yfke, Jars x Toddy, 34 pnt.

En dat kolletje, heb me laten vertellen dat het een Gardar trekje is, heeft Vera trouwens ook en de merries bij Margret ook bijna allemaal, in ieder geval de GardarsBella schreef:Valt me bij deze Zidar ook weer op, die glooiing in de neusbrug net schuin onder het oog. Zie m vaker...
Die Yette is inderdaad de mooiste van het stel. Echt dat Brusvein zie je er ook doorheen.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
haha ik dacht toen ik het zag: Zal het aan de brusvein liggenZiggy schreef:En dat kolletje, heb me laten vertellen dat het een Gardar trekje is, heeft Vera trouwens ook en de merries bij Margret ook bijna allemaal, in ieder geval de GardarsBella schreef:Valt me bij deze Zidar ook weer op, die glooiing in de neusbrug net schuin onder het oog. Zie m vaker...
Die Yette is inderdaad de mooiste van het stel. Echt dat Brusvein zie je er ook doorheen.
Sandra heeft inderdaad ook een kolletje en der paps is Gardar. Zal dan wel een papa kwaaltje zijnZiggy schreef:En dat kolletje, heb me laten vertellen dat het een Gardar trekje is, heeft Vera trouwens ook en de merries bij Margret ook bijna allemaal, in ieder geval de GardarsBella schreef:Valt me bij deze Zidar ook weer op, die glooiing in de neusbrug net schuin onder het oog. Zie m vaker...