Car op Haakon
-
Ik moet wel lachen om de reacties, want blijkbaar denken heel veel mensen dat het levensgevaarlijk is. Als je het anders gaat bekijken:
Je paard staat op zijn meest vertrouwde plekje, is vanzichzelf dan alweer een stuk rustiger. Wat Carolien doet bouw je op, bent bezig met poetsen, gaat hangen etc. Dan merk je vaak al gelijk of het paard er even raar van opkijkt, echt angst vertoond of er werkelijk geen bal om geeft (waar de meeste fjorden een kei in zijn
) en als dat laatste het geval is, dan besluit je vaak pas om echt te gaan zitten. Merk je ondertussen iets van angst ben je er heel snel weer af.
Ben zelf ook voor die manier, ipv hoofdstel om, de bak in met een jong beestje. Omdat ze dan al gelijk zoiets hebben van: Oh spannend we gaan iets doen! En zullen dan veel eerder iets gek vinden, omdat ze al spanning hebben (hoeft niet negatief te zijn).
Iedereen zijn eigen manier natuurlijk, maar wat Carolien doet is zeker geen slechte manier en levensgevaarlijk naar mijn idee
Je paard staat op zijn meest vertrouwde plekje, is vanzichzelf dan alweer een stuk rustiger. Wat Carolien doet bouw je op, bent bezig met poetsen, gaat hangen etc. Dan merk je vaak al gelijk of het paard er even raar van opkijkt, echt angst vertoond of er werkelijk geen bal om geeft (waar de meeste fjorden een kei in zijn

Ben zelf ook voor die manier, ipv hoofdstel om, de bak in met een jong beestje. Omdat ze dan al gelijk zoiets hebben van: Oh spannend we gaan iets doen! En zullen dan veel eerder iets gek vinden, omdat ze al spanning hebben (hoeft niet negatief te zijn).
Iedereen zijn eigen manier natuurlijk, maar wat Carolien doet is zeker geen slechte manier en levensgevaarlijk naar mijn idee

Noekie, dat zijn wel twee uitersten die je nu noemt. Ik ben er ook zeker niet voor om een jong dier meteen helemaal aan te kleden en erop te klimmen.
Maar het blijven toch dieren, en ik denk wel dat een cap en een halsterje verstandig waren geweest. Hoe dan ook, het is nu gebeurt, en gelukkig is Haakon super braaf geweest. Maar ik zou er niet aan moeten denken wat er had kunnen gebeuren.
Car, ik zeg dit niet om je af te vallen dat weet je, je bent m'n fw-dinnetje, volgende keer gewoon cappie op en halstertje om, just in case.
Maar het blijven toch dieren, en ik denk wel dat een cap en een halsterje verstandig waren geweest. Hoe dan ook, het is nu gebeurt, en gelukkig is Haakon super braaf geweest. Maar ik zou er niet aan moeten denken wat er had kunnen gebeuren.
Car, ik zeg dit niet om je af te vallen dat weet je, je bent m'n fw-dinnetje, volgende keer gewoon cappie op en halstertje om, just in case.

Ik denk dat dit ook een inpulsieve handeling is geweest
Dus niet van te voren bedacht , gewoon op het moment een intuitieve ingeving , vaak gaat dit ook gewoon goed
Zou mij ook kunnen overkomen , achteraf besef je dan pas wat er wel niet had kunnen gebeuren.....
Ik vind het een super braaf paard , een echte kanjer! De band die je nu al met hem hebt wordt alleen maar sterker , jullie gaan een fantastische tijd tegemoed samen
Wat is hij licht van kleur he , of lijkt dat maar zo?

Ik vind het een super braaf paard , een echte kanjer! De band die je nu al met hem hebt wordt alleen maar sterker , jullie gaan een fantastische tijd tegemoed samen

ja cappie zeker daar kan ik alleeen maar iedereen gelijk in geven en is ook iets wat ik altijd tegen n ander zeg
en ach als mensen het dom vinden is dat prima, ieder zijn eigen mening, is en blijft een forum waarop meningen mogen worden geuit, vind alleen dat iedereen wel elkaar in zijn/haar waarde moet laten, of en ander nou ergens anders andere ideeën over heeft of niet.
Umiek, hij is Ulsblakke, wit dus

en ach als mensen het dom vinden is dat prima, ieder zijn eigen mening, is en blijft een forum waarop meningen mogen worden geuit, vind alleen dat iedereen wel elkaar in zijn/haar waarde moet laten, of en ander nou ergens anders andere ideeën over heeft of niet.
Umiek, hij is Ulsblakke, wit dus

- Senna&Cajra
Gaaf hoor! Wat zal jij trots zijn!
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
he,wendy,FW gevonden!
heb al staan opscheppen over jou fjordebeestjes hoor
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=22846
heb al staan opscheppen over jou fjordebeestjes hoor

http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=22846
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present