wisten jullie wintec fans dat...
wisten jullie wintec fans dat...
je je zwarte boom heel goed groter kan laten buigen(wijder). Ik heb vandaag een dressuur wintec gehaald, een 2e handsje, en daar zat een zwarte boom in. Te klein dus. Alle ruitershops gebeld, maar niemand had een witte op voorraad....ikke balen, want tja, ik wil vandaag er mee rijden!!
Animo als laatste hoop gebeld, en nee ook niet op voorraad, maar zegt die beste man, ik kan hem prima voor je opwarmen, en in de witte stand buigen. Ik dacht, tja, kan het proberen, heb nu toch twee standaard zwarten waar ik niks mee kan. Hij hab een mal voor alle kleuren bomen, en heeft de witte als pasvorm gemaakt, zwarte boom opgewarmd, verwijdt, afkoelen, en er weer in. En ik moet zeggen, het ligt perfect!!! Mocht mijn dametje nou nog breder worden, kon ie hem nog iest wijder zetten. De kwaliteit van het ijzer ging er niet door verloren, en bleef net zo sterk.
Wie gaat er nu nog wijdere bomen kopen??? Ik niet.. Ik hoefde niets te betalen
Animo als laatste hoop gebeld, en nee ook niet op voorraad, maar zegt die beste man, ik kan hem prima voor je opwarmen, en in de witte stand buigen. Ik dacht, tja, kan het proberen, heb nu toch twee standaard zwarten waar ik niks mee kan. Hij hab een mal voor alle kleuren bomen, en heeft de witte als pasvorm gemaakt, zwarte boom opgewarmd, verwijdt, afkoelen, en er weer in. En ik moet zeggen, het ligt perfect!!! Mocht mijn dametje nou nog breder worden, kon ie hem nog iest wijder zetten. De kwaliteit van het ijzer ging er niet door verloren, en bleef net zo sterk.
Wie gaat er nu nog wijdere bomen kopen??? Ik niet.. Ik hoefde niets te betalen
Een zwarte boom is best vrij smal voor bij een normale gebouwde fjord. 

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
mij is het verwisselen met geen mogelijkheid gelukt en heb het laten doen, wat ook niet zonder slag of stoot ging 
maar die bomen zijn een tientje ofzo, dan zou ik geen risico nemen hoor

maar die bomen zijn een tientje ofzo, dan zou ik geen risico nemen hoor

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!