Vandaag ben ik met Pablo voor de tweede maal naar de club gegaan voor menles. Over de eerste keer was ik erg ontevreden, en vandaag weet ik het niet. Pablo was erg druk, maar kan ik m niet kwalijk nemen we reden met zijn 6-en in de bak. Dat is ie natuurlijk niet gewend. Ik had letterlijk mijn handen vol. Zal morgen wel spierpijn hebben. Echter volgens de instructeur liep hij veel beter als 2 weken terug. Maar ik had zoveel druk in mijn handen, voor mijn doen gewoon niet normaal. Was het commentaar van de instructeur dat ik dan maar met handschoenen moest gaan rijden. Echter dit ligt totaal niet in mijn straatje, ik wil niet met zo onwijs veel druk continue hoeven rijden. Tevens vertelt hij me 9 van de 10 keer dingen die ik ook constateer, maar niet weet op te lossen zelf. Toen ik reageerde op iets, zei hij, ik versta je toch niet, ik versta mezelf amper
Aan de ene kant wil ik liever ergens anders lessen/leren. Maar de 2 omliggende menvereningen hebben ook hem als instructeur dus dat is ook geen optie. Pff, en priveles zou ik graag willen, maar wederom de vraag, van wie

Ben dus even in een impasse beland, want ik wil wel graag leren mennen, maar wel goed graag
Dus als iemand nog een fijne meninstructeur weet ergens in de buurt in NH ik hoor het graag

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.