Eerste indruk
wat een onwijs lief mens die wendy!! Ik heb de neptunes gehaald, en ga hem vanmiddag passen. Het is het zelde systeem als de wintecs, maar deze bomen zijn volgens mij net ietsje wijder. In het echt ziet het zadel er lichter uit als op het plaatje. Ik vind hem er op het plaatje wat zwaar uitzien, maar hij is vrij iel. Hopen dat ie past. Heb er een witte boom bij, en ook een witte in mijn wintec, dus moet haast gaan denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd naar je/jullie bevindingen. Bij ons in de ruitershop worden ze ook verkocht en ik ben eigenlijk stiekem een beetje aan het rondkijken voor een vzh-zadel voor erbij. Ik heb bij de winkel nog niet geïnformeerd (die zeggen waarschijnlijk toch dat het een goed zadel is, haha) dus ben erg benieuwd wat je van het zadel vindt Tammie. Dus of het goed ligt op een vlakke fjordenrug, of de breedste boom breed genoeg is voor een "schoftloze" fjord en of het zadel een beetje comfortabel zit! Als je toevallig in de gelegenheid bent om foto's te maken ben ik daar ook wel erg benieuwd naar!
ik ga hem vanmiddag passen, en dat horen jullie het. Ik heb trouwens de dressuur variant,18 inch. Moet zeggen dat ik het zadel op het plaatje zwaar er uit vind zien, maar ik het echt is ie iets iel, en lijkt ie smal, ook met de witte wijdste boom. Jullie horen het!!
@ vosse: als ie goed ligt, en ik koop hem, mag je hem altijd passen!! en proberen. Ik woon in gasselternijveen. Je kan hem evt ook gewoon bij wendy passen, maar niet uitproberen, er mogen geen gebruikssporen opkomen, anders is ie 2e hands.
@ vosse: als ie goed ligt, en ik koop hem, mag je hem altijd passen!! en proberen. Ik woon in gasselternijveen. Je kan hem evt ook gewoon bij wendy passen, maar niet uitproberen, er mogen geen gebruikssporen opkomen, anders is ie 2e hands.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
ik heb dus ook een wintec, en de boom van de knightr. is zelfs iets breder, maar het zadel op zich is veell smaller, qua kussens dan, en dat trek je niet uitelkaar met een andere boom.
@ charret: welk zadel heb je nu dan. ben nog op zoek naar een dressuurzadel voor een redelijke prijs
@ charret: welk zadel heb je nu dan. ben nog op zoek naar een dressuurzadel voor een redelijke prijs
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Voor mij hadden ze ook geen dressuurzadels van wintec, Tea heeft boommaat 35 ofzo..
Wat je misschien het beste kunt doen is een 2e hands kopen en die op maat laten maken, maar ik weet niet of dat lukt met jouw budget, ik denk dat er nog wat bij zou moeten eigenlijk..
Ik had zelf een stubben dressuurzadel en die heb ik op maat alten maken, die zijn vrij goed te verbouwen door een zadelmaker. Maar er zijn andere merken die ook goed te verbreden zijn.
Een boomloos dressuurzadel zou ook wel passen, maar die vallen ook buiten je budget, ben ik bang..
Wat je misschien het beste kunt doen is een 2e hands kopen en die op maat laten maken, maar ik weet niet of dat lukt met jouw budget, ik denk dat er nog wat bij zou moeten eigenlijk..
Ik had zelf een stubben dressuurzadel en die heb ik op maat alten maken, die zijn vrij goed te verbouwen door een zadelmaker. Maar er zijn andere merken die ook goed te verbreden zijn.
Een boomloos dressuurzadel zou ook wel passen, maar die vallen ook buiten je budget, ben ik bang..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb op het moment geen zadel.
Ik had een Barefoot London [als het goed is
] maar die is te lang voor Alies d'r rug.
Ze heeft een kort rugje dus dat was echt "zadel waar ga je met die pony naar toe?!"
Maar als deze definitief verkocht is ga ik voor een 2e hands dressuurzadel kijken. Wel via een zadelmaker en dan over een jaar of 2 ~ 3 een nieuw zadel op maat.
Ik wil wel een lederen zadel en ik heb iets meer budget.
Ik had een Barefoot London [als het goed is

Ze heeft een kort rugje dus dat was echt "zadel waar ga je met die pony naar toe?!"
Maar als deze definitief verkocht is ga ik voor een 2e hands dressuurzadel kijken. Wel via een zadelmaker en dan over een jaar of 2 ~ 3 een nieuw zadel op maat.
Ik wil wel een lederen zadel en ik heb iets meer budget.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
De voorboom mag dan wel breed genoeg zijn, ik vind hem in de kussens erg nauw ogen, zou ook niet op Rian passentammie schreef:nou dat zadel ligt 10 x niks. zelfs met de breeedste boom zweeft ie er nog boven. dat wordt dus terug brengen:(

Wel jammer voor je dat het niet past, het ziet er verder wel als een net zadel uit voor een mooie prijs,... maar helaas dus.
- joske_vuran
- Contacteer: