Gwawr is dus Marieke, 20 septembers jong - bijna 21 alweer dus - en ik heb me hier geregistreerd omdat ik sinds kort een leuke fjordendame mag rijden! Voor het eerst in 4 jaar weer lekker op een paard, wat heb ik dat gemist!!!
Merle, de fjord in kwestie, is nu 8 jaar en sinds een aantal maanden onder het zadel. Aangespannen kende ze al wel. Ik weet vooralsnog niets over haar afstamming.
Wegens tijdgebrek vroeg haar eigenaresse of ik Merle een paar keer in de week lekker beweging wou geven. Mag ook wel, ze is vrij.. ehm.. bol...

Ik gok dat het voornamelijk buitenritten gaan worden, gezien de bak die we tot onze beschikking hebben erg zwaar is en ik nu al heb gemerkt dat ze daar totaal niet lekker loopt.
Ik ben wel een beetje lang voor haar, maar ze heeft volgens mij totaal geen moeite met mij op haar rug en zolang dat zo blijft vind ik het prima.
Foto's kunnen hier niet ontbreken gok ik, dus bij deze. Ik rij overigens aan de verkeerde kant van de weg omdat ik een rondje maakte voor de fotograaf, hihi