Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Krista
Bericht
door Krista » ma 13 aug 2007, 11:10
Goh ik vind het echt heel leuk klinken, had ook geen idee wat TREC inhield. Leuke verslagen om te lezen, jullie zullen wel een hele leuke dag gehad hebben! Ik ga even de foto's bekijken.
Met een zelfgemaakte kaart op pad zou ook niet mijn sterkste ding zijn denk ik

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

-
Nicole
- Moderator
Bericht
door Nicole » ma 13 aug 2007, 11:23
Klinkt super! Is er ook een website waar deze wedstrijden zijn aangekondigd? Ik zou ook wel eens zo iets willen rijden!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
-
yvette
Bericht
door yvette » ma 13 aug 2007, 13:04
Nicole schreef:Klinkt super! Is er ook een website waar deze wedstrijden zijn aangekondigd? Ik zou ook wel eens zo iets willen rijden!
Er zijn pas twee wedstrijden geweest in Nederland. Maar er is wel een forum waar je er meer over kan lezen. Moet je even zoelen op TREC.
Bella schreef:Zij doet van die TREC in de westernwereld, voor zowel jong en oud. (met van die onderdelen dat ze over dingen heen moeten, onder dingen door, ergens doorheen, braaf wachten, los staan, bochtjes achteruit enz enz maar geen gigantische afstanden er tussen inderdaad)
Ieder jaar doet ze dan 1 of 2 keer mee...(en de rest van de tijd staat het jonge ding dan lekker op het land hoor)
Ok, maar dan is het geen TREC wat ze doet, want dat is de combinatie van kaartlezen, lange afstand rijden, gangenproef, en de hindernisbaan. Enkele elementen daarvan zijn inderdaad die die jij noemt, maar alleen de combinatie van alle elementen heet TREC.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » ma 13 aug 2007, 13:21
Ah zó...wist alleen dat ze destijds een keer TREC genoemd had, maar dan zal ze wel aangegeven hebben dat dat soort combi was ofzo.
Zag net ook dat ze het bij de western 'in hand trail' noemen.
Geluk is de vrucht van intens werk