Vandaag is het dan gebeurd!!! Ik heb er even opgezeten! Ben zo trots op m'n grote, kleine meisje!
Nadat ik Arwen al een aantal keer gewoon aan een halstertje met een longeersingeltje gelongeerd had sinds ze terug was van Anton, besloot ik haar vorige week zondag even Paula's zadel en Paula's hoofdstelletje om te doen. Tot mijn grote verbazing bleek Paula's hoofdstel te groot voor haar te zijn

dus dat moest even aangepast worden. Longeren met zadel en hoofdstel ging ook buitengewoon goed. Vandaag de herhaling ingezet en omdat het wederom zo soepeltjes ging (en omdat ik hulp bij de hand had) de stoute schoenen aangetrokken (en een cap opgezet) en met een voetje heel rustig gaan hangen en uiteindelijk gaan zitten. Mijn toppertje verzette echt geen hoef. Dus een uitgebreide 'braaf, goed zo knappe meid!' volgde. Was zo schattig, want je zag haar oortjes echt alle kanten opdraaien, omdat ze niet kon plaatsen waar dat geluid nou vandaan kwam. Nadat ze me uiteindelijk gelocaliseerd had werden mijn voeten en benen uitgebreid besnuffeld. Daarna een paar passen gestapt, wat echt super voorzichtig ging. Alsof ze bang was om uit balans te raken, maar dit ging al snel soepeler. Uiteindelijk nog een paar rondjes aan de longe gestapt en nog een aantal keer op en af gestapt (met voetjes) wat allemaal echt super ging. Dus denk dat jullie mijn trotsheid wel begrijpen!
Heb helaas geen foto's gemaakt, maar zal ik de volgende keer zeker doen! Ze is zoooo lief