Fjord keuringklaar!!
- nobbygaard
Het verschilt niet zo heel veel van hoe wij het doen. Alleen we doen het niet allemaal een dag van te voren. Meestal zorg ik ervoor dat de manen al bijna goed zijn, zodat ik de avond vantevoren alleen nog even wat hoef bij te knippen en de baard scheer ik er ook al eerder af. Zo blijft eigenlijk alleen het wassen nog over de avond vantevoren.
Heerlijk relaxed!
Maar handig voor diegene die het altijd nog wat lastig vinden. En SOWIESO (offtopic: dit is de juiste schrijfwijze van sowieso, ik zie het zo vaak verkeerd geschreven.) leuk om te zien, die foto's!
Heerlijk relaxed!
Maar handig voor diegene die het altijd nog wat lastig vinden. En SOWIESO (offtopic: dit is de juiste schrijfwijze van sowieso, ik zie het zo vaak verkeerd geschreven.) leuk om te zien, die foto's!
Een leuke reportage over de fjorden
Ze vinden het allebei wel prima zo te zien.
Dat vind ik altijd het leukste van een keuring,wassen,mooi maken.
Van de keuring zelf,vind ik altijd een hoop gedoe en gestress

Ze vinden het allebei wel prima zo te zien.
Dat vind ik altijd het leukste van een keuring,wassen,mooi maken.
Van de keuring zelf,vind ik altijd een hoop gedoe en gestress

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Haha, prachtige, grappige reportage
Ik vind die foto met die harde straal op de neus het leukst, als díe nog niet schoon was......
Dus je knipt eerst de boog erin en dan het witte bij het zwarte weg? Ik doe altijd eerst 1 kant het witte, dan probeer ik het zwarte een stukje langer te laten en pas ik daar de andere kant het witte bij aan. Snap je wat ik bedoel? Ik zal het eens op jouw manier proberen, misschien dat het me dan beter lukt
Ik hoop dat Claudia Marga nog even komt doen voor de keuring in Onstwedde. Die kan dat véél beter.

Ik vind die foto met die harde straal op de neus het leukst, als díe nog niet schoon was......
Dus je knipt eerst de boog erin en dan het witte bij het zwarte weg? Ik doe altijd eerst 1 kant het witte, dan probeer ik het zwarte een stukje langer te laten en pas ik daar de andere kant het witte bij aan. Snap je wat ik bedoel? Ik zal het eens op jouw manier proberen, misschien dat het me dan beter lukt

Ik hoop dat Claudia Marga nog even komt doen voor de keuring in Onstwedde. Die kan dat véél beter.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
éven???? Moet nu echt pico bello, want ik heb het de vorige keer zelf gedaan, dus je hebt weer heel wat "recht te trekken"Claudje schreef:Ik kom nog wel even hoor Ivonne

Baranna 13-5-2006
janna schreef:Nou dat heb ik toch maar weer eens mooi vastgelegd op camera of niet.![]()
Al was je ze bijna vergeten of niet?? zo lang dat het geduurd heeft met op internet zetten.
(ik lag ondertussen tijdens het foto's maken bijna dubbel op de grond met de slappe lach, net als mijn zus momenteel achter de computer nu ze de foto's aan het bekijken is... ).
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
...kan aan mij liggen, maar hoe weet je dan zeker dat het wit aan twee kanten gelijk is?Vjestagirl schreef:Ik knip ook altijd eerst 1 kant wit, dan t zwart langer en dan t wit aan de andere kant, dan weet je tenminste zeker dat t wit aan 2 kanten gelijk is...

Else verwoord precies mijn gedachte en redenatie achter mijn knipwijze. Vanalles geprobeerd, maar dit werkt voor mij toch het best. Ga nu alleen nog even de tip uitproberen die ik gister meekreeg, om het witte nog scherper van het zwart gescheiden te krijgen *en verdorie vergeten die maat van die mal over te tekenen clau..bedenk ik me net (en dat met die slaperige kop nu
)*

Geluk is de vrucht van intens werk