Uitslagen keuringen in de paardenkrant....
Zo te lezen ben ik dus niet de enige...
Over haflingers en shetlanders staat er wel altijd wat in.
Laatst was er ook een speciale ponyuitgaven en voorheen stond daar ook wat in over fjorden en deze keer stond er niets over in.
Volgende week hebben we beatuursvergadering....ik zal het daar eens ter sprake brengen...wie weet helpt het.
Onafhankelijk nieuws- en vakblad voor fokkers, opfokkers en gebruikers van paarden en pony's
Ja,ja paardenkrant...dat is jullie slogan......Volgens mij worden wij Fjordenliefhebbers gewoon gediscrimineerd!
Over haflingers en shetlanders staat er wel altijd wat in.
Laatst was er ook een speciale ponyuitgaven en voorheen stond daar ook wat in over fjorden en deze keer stond er niets over in.
Volgende week hebben we beatuursvergadering....ik zal het daar eens ter sprake brengen...wie weet helpt het.
Onafhankelijk nieuws- en vakblad voor fokkers, opfokkers en gebruikers van paarden en pony's
Ja,ja paardenkrant...dat is jullie slogan......Volgens mij worden wij Fjordenliefhebbers gewoon gediscrimineerd!
NIENKE???? Die kan prachtig schrijven.....of is er nog iemand anders die ambities heeft tot het schrijven van stukjes voor de paardenkrant? Misschien dat er op die manier iets te 'regelen' is met Mario Broekhuis?
Is Anna trouwens 'zomaar' gestopt of ivm school? Vond het al wat stil van haar kant.
Is Anna trouwens 'zomaar' gestopt of ivm school? Vond het al wat stil van haar kant.
Geluk is de vrucht van intens werk
Onafhankelijk nieuws- en vakblad voor fokkers, opfokkers en gebruikers van paarden en pony's m.u.v. fjordentonny schreef:Onafhankelijk nieuws- en vakblad voor fokkers, opfokkers en gebruikers van paarden en pony's

Dit wordt vast hun nieuwe zin..
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er dan precies is voorgevallen met fjorden
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!