Tuurlijk niet, nu kunnen wij nog even uitkijken naar het heugelijke feit dat we volgend jaar in dit topic mogen!
speciaal voor 20+ ;-)
Vind ik ook! En daarom tóch een foto van de oude grijzeJet&Erna schreef:Lovemischa, goed dat je het zegt want ook al is Jacky geen fjord hij verdient zeker weten met 33 jaar oud!

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Eindelijk m'n foto's van Big Mama weer gevonden

Fidonja is echt een specialleke
ze staat nu van haar pensioen te genieten in Nederland. Zal haar nooit vergeten, wat een persoonlijkheid had dat dier! En 't is natuurlijk de oma van mijne kleine 

Fidonja is echt een specialleke
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
hallo, wij kennen ook een fjord van over de 20, nl Bjordy, nu dus 26 jaar,die is van een vriendin van mij. Bjord gaat nog wel es voor de kar, en zo nu en dan maakt hij een ritje met de een of de ander,maar verder in uitstekende gezondheid.Het is trouwens wel "meneer bjord "hoor sinds z'n 25 ste.Leuk dat er wat aandacht aan besteed wordt, ik heb altijd een zwak voor bjord gehad, vier als een maloot z'n verjaardag, met paardetaart. gr karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Mooie foto's van 'Big Mama' Fidonja! die geniet zeker van een welverdiende rust!
@lovemischa, mooi koppie heeft Jacky, zeg! 33 jaar dat blijf ik geweldig vinden
Leuk dat Bjord zo nu en dan nog voor de kar loopt, Karin. 'k denk dat het bewegen van een ouder paard alleen maar goed doet voor zijn hele 'bewegingsapparaat'. Zeker de bloedsomloop voor een oud paard met artritis kan geen kwaad. Meneer Bjord geeft hem vast meer aanzien
blijf lekker hem verwennen met worteltjes taart!
@lovemischa, mooi koppie heeft Jacky, zeg! 33 jaar dat blijf ik geweldig vinden
Leuk dat Bjord zo nu en dan nog voor de kar loopt, Karin. 'k denk dat het bewegen van een ouder paard alleen maar goed doet voor zijn hele 'bewegingsapparaat'. Zeker de bloedsomloop voor een oud paard met artritis kan geen kwaad. Meneer Bjord geeft hem vast meer aanzien
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- Ilonka
Met een rotschop dit topic omhoog want Ilonk is vandaag 20 geworden en dus oud genoeg voor dit topic!
Oké hier is ze nog 19 want deze is drie weken terug gemaakt van het weekend voglen er wel foto's van een 20 jarige Ilonk.

(sorry voor het scheef moeten kijken krijg de foto niet rechtop)
Oké hier is ze nog 19 want deze is drie weken terug gemaakt van het weekend voglen er wel foto's van een 20 jarige Ilonk.

(sorry voor het scheef moeten kijken krijg de foto niet rechtop)
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Re: speciaal voor 20+ ;-)
Niemand zegt toch dat ze niet meetellen? Het is alleen helaas de trieste werkelijkheid dat het merendeel van de paarden die leeftijd niet bereikt.Jet&Erna schreef:Laatst sprak ik de oude eigenaar van Erna. Hij was verbaasd te horen nadat ik op zijn vraag antwoordde dat ze nog springlevend is!
Is het zo raar dan wanneer paarden de 20 hebben bereikt niet meer meetellen?
Mijn eerste fjord is 28 jaar geworden. Morgen is de dag dat ik haar 5 jaar geleden heb laten inslapen
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Yvette_Minouk
- nancy imka
- Anne&Wendie
- Contacteer: